منو

مادر رنگ پلاستیک قرمز کرومات 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • رنگ پلاستیک
موجودی: موجود نیست
####

زیبایی بصری محیط از جمله نکات مهم در جوامع امروزی می باشد. به طوری که در اکثر نقاط شهرداری برای زیبا سازی دیوار ها و اماکن شهری اقداماتی را صورت می دهد. این نکته در خصوص شهروندان هم صدق می کند و آن ها هم برای زیبا سازی محیط اطراف خود اهمیت بالایی قائلند. یکی از مواردی که می توان در زیبا سازی محیط از آن بهره برد رنگ می باشد. برای همین شرکت های تولید کننده رنگ ، رنگ های مختلفی تولید کرده اند تا در سطوح و شرایط مختلف متناسب با سلیقه های متفاوت مورد استفاده قرار گیرند.یکی از انواع مختلف رنگ ها ، رنگ های پلاستیک می باشد که در ادامه با یکی از آن ها یعنی مادر رنگ پلاستیک قرمز کرومات بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های رنگ ها و مصارف هر یک از آن ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

آشنایی با مشخصات و ویژگی های مادر رنگ پلاستیک قرمز کرومات

خرید مادر رنگ پلاستیک کرومات

این رنگ یک رنگ تمام پلاستیک می باشد. که بر پایه آب می باشد. یعنی حلال این رنگ که برای رقیق کردن آن استفاده می شود آب می باشد.همین دلیل باعث می شود که این رنگ هنگام استفاده دارای بوی کمی باشد. که بعد از مدت کوتاهی برطرف می شود. رنگ های پلاستیک استفاده های گوناگونی دارند. که از آن ها می توان در رنگ آمیزی سطوح داخلی و خارجی ساختمان یا حتی در هنرهای طراحی و خطاطی استفاده کرد. اما نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد این است که این رنگ قابلیت شستشوی صددرصد ندارد. و مقاومت پایینی در برابر شستشو دارد. پس بهتر است از مادر رنگ پلاستیک قرمز کرومات در محیط های کم رفت و آمد استفاده کرد.

یکی دیگر از خصوصیات این محصول تولیدی صنایع رنگ کرومات این است که رطوبت و حرارت را از خود عبور می دهد. همین امر باعث می شود بهترین گزینه برای رنگ آمیزی سقف آشپزخانه ها رنگ پلاستیک باشد. این رنگ انعطاف پذیری ، چسبندگی و دوام بالایی دارد. و از جمله رنگ هایی می باشد که قابلیت رنگ پذیری مجدد را هم دارد.

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
مادر رنگ تمام پلاستیک
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی سقف و پوشش های داخلی ساختمان
حلال
آب
رنگ
قرمز
برند
صنایع رنگ کرومات
رنگ پلاستیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021