منو

متر لیزری دیوالت 50 متری مدل DW03050

4 ستاره
  • بدنه‌ی مقاوم در برابر ضربه و رطوبت
  • قابلیت محاسبه و بدست آوردن حجم مستطیل و مربع
  • قابلیت جمع و تفریق چندین مقدار
  • محاسبه محیط و مساحت مثلث , مربع و مستطیل
  • دارای نور پس زمینه
موجودی: موجود نیست
####

امروزه استفاده از ابزار دقیق اندازه گیری بسیار مهم است . چون در اکثر صنایع نیاز به اندازه گیری پارامترهایی داریم که خطای آنها نباید زیاد باشد و چنانچه اندازه گیری ما با خطا همراه باشد بسیاری از کارهای ما که وابسته به این اندازه گیری هستند به مشکل می خورند . ابزارهای اندازه گیری زیادی برای موارد مختلف طراحی و تولید شده است. مانند متر لیزری ، کولیس ، میکرومتر ، ساعت اندیکاتور ،گونیا ،تراز لیزری  اشاره کرد.
مترلیزری از جمله ابزار دقیق اندازه گیری است که برای اندازه گیری فاصله به کار می رود. و در مقایسه با استفاده از متر نواری هم دقت بالاتری دارد. و هم قابلیت های ویژه ای که باغث راحتی در امر اندازه گیری می شود. در ادامه ما سعی داریم یکی از این مترهای لیزری (متر لیزری دیوالت DW03050 ) را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با مترهای لیزری و مزیت های استفاده از این ابزار کلیک کنید.

متر لیزری دیوالت 50 متری

متر لیزری دیوالت DW03050

مشخصات و خرید متر لیزری

همانطور که می دانید برند دیوالت از جمله معروفترین برندهای ابزارآلات برقی، شارژی و دستی است. دیوالت در زمینه تولید ابزار دقیق اندازه گیری با تولید متر لیزری DW03050 توانایی خود را به اثبات رسانده است.

این محصول دارای بدنه‌ی بسیار مقاومی در برابر ضربه و رطوبت است. قابلیت بسیار ویژه ای که دارد این است که توانایی اندازه‌گیری از ابتدا و انتهای دستگاه را دارد. قابلیت محاسبه و بدست آوردن حجم مستطیل و مربع  را دارد. همچنین محیط و مساحت مثلث , مربع و مستطیل را می توان با استفاده از این دستگاه بدست آورد. قابلیت جمع و تفریق چندین مقدار را باهم دارد. برای راحتی کار دارای حافظه داخلی می باشد که می تواند 5 داده آخر را در خود ذخیره کند. نمایشگر آن دو خطی است و دارای نور پس زمینه می باشد که قابلیت استفاده در محیط های تاریک و کم نور را دارد. قابلیت محاسبه ارتفاع را به طور مستقیم با رابطه فیثاغورث دارد. این متر لیزری دیوالت دارای دامنه اندازه گیری 0.05 تا 50 متر است .با دقت اندازه گیری 1.5 میلیمتر.

برای خرید متر لیزری دیوالت 100 متری مدل DW03101-XJ کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

ابعاد
11 × 5 × 2 سانتی متر
وزن
150 گرم
دامنه اندازه گیری
0.05 تا 50 متر
برد
50 متر
دقت
1.5 میلیمتر
صفحه نمایش
2 خط
نور پس زمینه نمایشگر
دارد.
حافظه
دارد.(5 داده آخر)
واحد اندازه گیری
متر
منبه تغذیه
2 باتری نیم قلمی
دارای استاندارد
IP64
قابلیت محاسبه ارتفاع
دارد.(غیر مستقیم با استفاده از فیثاغورث)
برند
دیوالت - DeWalt
ساخت
مجارستان
مترلیزری دیوالت

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021