منو
پست شماره : 1105

چسب اکریلیک | چسب اکریلیک چیست؟ | انواع چسب اکریلیک

توسط نادرنیاکان
سپتامبر 18, 2021
چسب اکریلیک | چسب اکریلیک چیست؟ | انواع چسب اکریلیک

چسب اکریلیک :

طول زندگی روزمره ممکن است اتفاقات ناخوشایندی برای هر آدمی رخ بدهد. مثل شکستن یادگاری یا شکستن وسایلی که برای ما مهم هستند. وشاید اتفاق بسیار دلنشین و خاطره انگیز باشد. مثل کادو دادن یا حتی درست کردن جاهایی از خانه ک نیازمند تعمیر است  در تمام موارد بالا و خیلی موارد دیگر گره گشای کار ما چسب است.حالا می تواند با چسب کاغذی کار ما راه بیفتد. یا با چسب برق ، یا سیلیکونی و اکریلیک و موارد دیگر  از انواع چسب.
پس میبینیم چسبی که ما شاید آنقدر ها  هم فکر نمی کردیم. نقش مهمی در زندگیمان داشته باشد. بارها و بارها در زندگی روزمره مان توانسته توانایی و اهمیت خودش را به ما ثابت کند.
هیچ وقت این نکته را فراموش نکنید .که هر چسبی را بهر کاری ساختند.د. تا چسب ها را بهتر بشناسیم و در کل بدانیم چسب اکریلیک چیست؟

چسب اکرلیک

چسب اکریلیک

چسب اکریلیک چیست؟

یکی از انواع مهم چسب ها ،چسب اکریلیک است.این چسب در کارهای دائم و موقتی بسیار موثر بوده و می تواند جوابگوی انتظار شما باشد.البته چسب های اکریلیک در مدل های مختلفی وجود دارد. از جمله مایع ،خمیر و نوار نام برد . چسب اکریلیک به دلیل چسبندگی بالا و محکم میتواند جایگزین مناسبی باری پرچ باشد و اتصالات مکانیکی دیگر بسیار خوب عمل کند .
چسب های اکریلیک در آب حل نمی شوند و درالکل قابلیت حل پذیری دارند. چسب اکریلیک چیست این چسب ها مقاومت بالایی در مقابل جاری شدن دارند .که به اصطلاح به آن ویسکوزیته می گویند.
پایه اصلی چسب های اکریلیک رزین می باشد. که از پلیمرهای متیل اکریلیک یا اکریلیک ساخته شده اند.همه ما در زندگی عبارت “چسب فوری” را بارها شنیده ایم. چسب های صنعتی اکریلیک از جمله چسب های فوری می باشند. چون قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارند.

همانطور که دربالا اشاره شد .چسب های اکریلیک انواع مختلفی دارند،که می خواهیم در اینجا اشاره ای به کاربرد هر کدام داشته باشیم و به سوال چسب اکریلیک چیست پاسخ خوبی را دهیم

انواع مختلف چسب اکریلیک:

چسب اکریلیک مایع ، چسب اکریلیک خمیری ، چسب اکریلیک نواری

چسب اکریلیک مایع

چسب  اکریلیک مایع برای چسباندن انواع چوب مناسب است .پس می توان از چسب  اکریلیک مایع  در نجاری ،تزیینات و لوازم خانگی از آن بهره برد.

چسب های اکریلیک خمیری

چسب های اکریلیک خمیری ،همانطور که از نامش پیداست به شکل خمیر داخل محفظه ای تیوپ مانند قرار دارد و برای چسباندن و تعمیر قطعات چوبی،فلزی،شیشه ای و ضد آب استفاده می شوند .نکته بسیار قابل توجه این است که استفاده همزمان از دو چسب نواری و خمیری باعث استحکام بسیار بالایی می شود،به طرزی که جدا کردن دو قطعه چسب داده شده بسیار دشوار خواهد بود و می توان گفت چسب های اکریلیک خمیری دو قطعه اتصال دائمی پیدا کرده اند.

چسب اکریلیک نواری

و اما چسب اکریلیک نواری برای چسباندن پارچه و مواردی که جنسشان از پارچه است مانند لباس استفاده می شود.
پس ما می توانیم با داشتن اطلاعات نوع چسب مناسب را انتخاب کنیم و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنیم.
با خواندن مطالب بالا ما توانستیم بفهمیم که چسب اکریلیک چیست و چه کاربردهایی دارد.

 

"<yoastmark

 

در ادامه اگر به دنبال خرید چسب اکریلیک آکفیکس هستید پیشنهاد میکنم مطالعه نمایید و همچنین اگر دنبال به مقالات مشابه هستین چسب پلیمیری چیست به شما پیشنهاد میشه به جهت مطالعه کردن

مطالب مرتبط

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021