منو

دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل 6271DWE

4 ستاره
  • دارای کلید گازی برای کنترل سرعت
  • کیفیت بالا و عمر طولانی
  • دارای قابلیت راست گرد و چپ گرد
  • سه نظام خودکار
  • گیربکس دو وضعیتی
موجودی: موجود نیست
####

دریل ها یکی از ابزار پرکاربرد بازار ابزار است . و با توجه به اینکه تنوع و قابلیت های بالایی که دریل ها دارند همواره جزء ابزار آلاتی بوده است. که مصرف کنندگان در انتخاب آن وسواس بیشتری به خرج می دهند. و برای انتخاب دریل مورد نیاز خود زمان بیشتری می گذارند. دریل ماکیتا از نمونه دریل هایی است که یکی از انتخاب های اصلی استفاده کنندگان است. علت آن این است که ماکیتا همواره با تولید ابزار آلات با کیفیت در میان جهانیان شناخته می شود. ماکیتا دریل های مختلفی تولید کرده است تا مشتری بتواند بر اساس نیاز دریل مناسب خود را انتخاب کند. از ابزارآلات تولیدی  ماکیتا می توان به دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا اشاره کرد.

بررسی مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا

 

این محصول همانطور که می دانید برای باز و بسته کردن پیچ ها و همچنین سوراخکاری در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دریل های شارژی معمولا دارای دو مدل باتری هستند باتری نیکل کادمیومی و باتری های لیتیومی که باتری های لیتیومی  سبکتر هستند ، دوام بیشتر دارند و گرانترند ، ولی باتری های کادمیومی نسبت به نوع دیگر  سنگین تر، پر مصرف تر و ارزان تر هستند. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

این دریل شارژی ماکیتا دارای باتری نیکل کادمیومی است. که 12 ولت است و با ظرفیت 1.3 آمپر ساعت .ترمز الکترونیکی دارد. قابلیت کنترل گشتاور در 16 حالت مختلف را دارد. گیربکس دوحالته یا همان گیربکس دو سرعته دارد. امکان استفاده از حالت های راست گرد و چپ گرد را دارد. برای کنترل سرعت کلید گازی در آن به کار رفته شده است. سه نظام این محصول خودکار و 10 میلی متری است . 25 میلی متر ظرفیت سوراخکاری در چوب و 10 میلی متر در فلز دارد.

"<yoastmark

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
1.5 کیلوگرم
منبع تغذیه
باتری
ولتاژ ورودی
12 ولت
ترمز الکترونیکی
دارد.
سیستم گردش
راست گرد و چپ گرد
تعداد حالت تنظیم گشتاور
16 حالت
گیربکس دو حالته
دارد.
سرعت در حالت آزاد و بی باری
0-350 / 0-1200 دور بر دقیقه
نوع سه نظام
خودکار
سایز سه نظام
10 میلیمتر
حداکثر گشتاور
30 نیوتن‌ بر متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در فولاد
10 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب
25 میلی متر
کنترل سرعت
دارد.(کلید گازی)
قفل سوییچ
ندارد.
کنترل گشتاور(ترکمتر)
دارد.
قابلیت چکشی
ندارد.
برند
ماکیتا - Makita
دریل

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021