منو

درزگیر اکریلیک AC605 آکفیکس

4 ستاره
  • قابلیت کشسانی و الاستیک ایده ال
  • مقاوم در برابر اشعه UV
  • یک درزگیر جامع و کامل برای پر کردن ترک ها
موجودی: موجود نیست
####

چسب از جمله اقلام مصرفی می باشد که در خیلی موارد توانسته گره گشای انسان ها باشد. با پیشرفت علم، کارشناسان و تولیدکنندگان  هم انواع مختلف چسب را تولید کرده اند که توانسته در خیلی کارها مورد استفاده قرار گیرند. و تاثیرات مهمی در راحتی و پیشرفت بشر داشته باشند.یکی از انواع مختلف چسب ها درزگیر اکریلیک آکفیکس می باشد که ما سعی داریم در ادامه به معرفی این محصول بپردازیم.

چسب های اکریلیک

چسب های اکریلیک در سه مدل خمیری،کاغذی و مایع تولید می شوند که استفاده های موقتی و یا دائمی دارند.چسب اکریلیک چسبندگی بالایی دارد که می توان از آن بجای پرچ استفاده کرد.
چسب های اکریلیک قابلیت حل پذیری در الکل دارند و در آب حل نمی شوند.همچنین مقاومت بالایی در برابر جاری شدن دارند.
رزین پایه اصلی چسب های اکریلیک است که از پلیمرهای متیل اکریلیک یا اکریلیک ساخته شده اند.چسب های صنعتی اکریلیک از جمله چسب های فوری می باشند، چون خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارند.

برای مطالعه بیشتر چسب های اکریلیک کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های درزگیر اکریلیک آکفیکس

این درزگیر یک درزگیر جامع و کامل برای پر کردن ترک ها و اتصالات در داخل و خارج از منزل است.دارای قابلیت کشسانی و الاستیک ایده ال برای پرکردن اتصالات دائم است. که این چسب بعد از خشک شدن ضد آب است.قابلیت رنگ آمیزی دارد. قابل استفاده در تمام سطوح پر منفذ مانند آجر ، بتن ، چوب و غیره می باشد.در برابر اشعه  UV مقاوم است.

موارد استفاده:

برای درزگیری اتصالات بین پنجره ها، دیوارها، درها و درز بین آن ها مناسب است. برای  درزگیری اتصالات ثابت و کم تحرک از قبیل چوب، بتن، آجر و… گزینه مناسبی است. همچنین برای پر كردن تركها در ديوارها و سقف ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

برای خرید درزگیر اکریلیک سیلیکونی AS606 کلیک کنید.

برای خرید درزگیر پرکننده انعطاف پذیرAS607 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
310ml
خاصیت رنگ پذیری
دارد.
خاصیت ضد آب بودن بعد از خشک شدن
دارد.
بو
ندارد.
برند
Akfix
چسب اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021