منو

اور فرز نجاری رونیکس مدل 7108

4 ستاره
  • موتور قدرتمند 710 واتی
  • دارای مکانیزم تنظیم عمق برش
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • 2 نوع ظرفیت کولت
  • دارای فنرهای با دوام فولادی
  • صفحه پایه پلاستیکی متحرک
  • سیستم قفل کن
  • قفل اسپیندل
موجودی: موجود نیست
####

اور فرزها ابزاری است که برای شکل دادن به لبه­ های کار، تراش قطعات چوب، ایجاد اتصال بین قطعات چوب، حکاکی و بسیاری دیگر از کارهایی که در نجاری انجام می شود. مناسب می باشد. اور فرزها کارایی های بسیاری دارند. از ساخت  کتابخانه ها و میز ها گرفته تا هم تراز کردن دو یا چند قطعه چوبی با یکدیگر. به طور کلی برای مشاغلی که با چوب در ارتباظ هستند، اورفرز ابزاری ضروری است. اور فرز نجاری رونیکس از جمله محصولات شرکت رونیکس می باشد که در ادامهآن را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات اور فرز نجاری رونیکس

7108 اور فرز رونیکس

7108 اورفرز رونیکس با قابلیت بالا

این اورفرز موتوری با توان 710 وات دارد. که با کیفیت ساخت بالایی تولید شده است .ولتاژ ورودی و فرکانس آن به ترتیب 220 ولت و 50 هرتز می باشد. کاربر می تواند سرعت گردش این اور فرز را از 10 هزار دور در دقیقه تا 30 هزار دور در دقیقه به وسیله کلید دیمر تنظیم کند. این محصول رونیکس دیمر 6 حالته دارد. برای اینکه کاربر به راحتی بتواند برشی سریع و دقیق داشته باشد ، قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق برش در این محصول به کار برده شده است.

برای انتخاب عمق برش در موارد مختلف ، سه سطح توقف برای این محصول در نظر گرفته شده است.  دو کولت با قطرهای 6 میلی متر و 8 میلی متر را دارا می باشد. که ثمره آن ، سهولت بیشتر برای کاربر است. در این دستگاه رونیکس از پایه های آلومینیومی و فنرهای فولادی استفاده شده است که باعث عملکرد بهتر دستگاه در تنظیم عمق کار می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول دسته های نرم و لاستیکی می باشد که تعادل و کنترل بهتری برای کاربر دارد. دارای صفحه پایه پلاستیکی قابل تعویض می باشد.که ایمنی پایه ها و جلوگیری از لغزش را در پی دارد. برای تعویض آسان و ایمن تیغه ها ، قفل اسپیندل به کار رفته است.

برای خرید اور فرز نجاری متابو مدل OFE 738 کلیک کنید.

برای خریداور فرز نجاری توسن مدل 1013R کلیک کنید.

برای خری اور فرز نجاری ماکیتا مدل RP1800 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
6 کیلوگرم
توان
710 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
10 هزار تا 30 هزار دور در دقیقه
اندازه کولت
6-8 میلی‌متر
قابلیت کنترل سرعت
دارد.(دیمر)
حفاظ
دارد.
قفل اسپیندل
دارد.
قابلیت soft start
ندارد.
سیستم قفل کن
دارد.
برند
رونیکس - Ronix
اورفرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021