منو

پلی یورتان مقاومت کششی بالا| آکفیکس |p635 | 600ml

4 ستاره
  • مقاومت کششی متوسط
  • چروک نمی شود.
  • ترک نمی خورد.
  • خاصیت انعطاف پذیری خود را برای همیشه حفظ می کند.
موجودی: موجود نیست
####

پلی یورتان مقاومت کششی بالا :

پلی یورتان مقاومت کششی بالا همه شما در طول زندگیتان از چسب استفاده کرده اید. همانطور که می دانید چسب ها انواع مختلفی دارند که برای مصارف متنوع تولید می شوند .از جمله مصارف چسب ها می توان استفاده از چسب در مصارف صنعتی و استفاده در مصارف خانگی اشاره کرد. همانطور که می دانید. برای استفاده از هر وسیله ای نیاز به اطلاعات کافی در مورد آن داریم،چسب هم از این قاعده مستثنی نیست. و بخاطر داشتن تنوع بالای محصولات و همچنین استفاده  از چسب. در مصارف مختلف نیاز به آشنایی با انواع چسب در زندگی خالی از لطف نیست. که مطمئنا این امر اهمیت بالایی دارد. ما در ادامه مرور کوتاهی بر چسب پلی یورتان خواهیم داشت. و در آخر به طور کامل چسب پلی یورتان آکفیکس را معرفی خواهیم نمود.

پلی یورتان مقاومت کششی بالا  یا پلی اورتان نوعی پلیمر است که به عنوان چسب های pu شناخته می شود  که مصارف زیادی در صنعت دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.
چسب پلی اورتان در سنگ،سرامیک،پلاستیک،چوب و شیشه و چندین مورد دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از خواص اصلی این چسب داشتن مقائمت بالا در مقابل رطوبت است. که می توان از آن در آب بندی و پر کردن درزها از آن استفاده کرد.
همچنین این چسب قابل استفاده در مخازن آب آشامیدنی،تصفیه خانه های آب و فاضلاب،کانال های آبرسانی و درز های انبساطی می باشد.

یکی از انواع چسب های درزگیر می باشد که برپایه رزین پلی اورتان است. که خواص ویژه ای دارد. . این چسب مقاومت کششی متوسط دارد.
این چسب پلی اورتان  قابلیت چسبندگی به سطوح ساختمانی متفاوتی دارد. از جمله مواد بر پایه سیمان، آجر، سرامیک، شیشه، چوب، ورق آهنی رنگ آمیزی شده و گالوانیزه شده و مواد پلاستیکی.چروک نمی شود . پلی یورتان مقاومت کششی بالا شکم دهی ندارد و همچنین ترک نمی خورد.یکی دیگر از خواص این محصول این است که انعطاف پذیری خود را برای همیشه حفظ می کند.
این نوع چسب پلی اورتان کاهش حجم ندارد. و دارای خاصیت تیکسوتروپیک (روان نیرو) می باشد.قابلیت تحرک آن در هنگام استفاده تا25% می باشد.در هنگام خشک شدن در آن حباب ایجاد نمی شود.مطابق با استاندارد Bs 6920 برای ناخالصی های محلول در آب و برای استفاده در سیستم های آب آشامیدنی مناسب است.

برای خرید پلی اورتان p645 310ml کلیک کنید.

برای خریدپلی اورتان ساخت و ساز P625 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

جنس
پلی اورتان
حجم
600ml
برند
Akfix
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021