منو

پلی اورتان ساخت و ساز P625 آکفیکس

4 ستاره
  • چسبندگی عالی به تمام مصالح ساختمانی
  • دارای ظرفیت پایداری عالی
موجودی: موجود نیست
####

 چسب

همانطور که میدانید چسب نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد. از تعمیر وسایل با ارزش گرفته تا چسباندن اجسام برای افزایش مقاومت و هزاران کاربرد دیگر که چسب  به ما کمک می کند هزینه های اضافی نداشته باشیم و بین تعویض و تعمیر ،ما بخاطر هزینه مناسب و همچنین سهولت استفاده از چسب و چندین دلیل دیگر تعمیر را انتخاب کنیم. تا هم از لحاظ مالی صرفه جویی کنیم هم بتوانیم حتی به محیط زیست با ایجاد آشغال کمتر کمک کنیم.خیلی از موازد چسب هم وجود دارد که برای کارهای تخصصی استفاده می شوند.از کارهای ساختمانی گرفته تا درزگیری کانال های آبرسانی .در ادامه چسب پلی اورتان ساخت و ساز آکفیکس آشنا خواهیم شد.پس با ما باشید.

چسب پلی اورتان

چسب پلی اورتان یا پلی یورتان از پلیمرهاست که به عنوان چسب های PU شناخته می شود که مصارف زیادی در صنعت دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.
چسب پلی اورتان در سنگ،سرامیک،پلاستیک،چوب و شیشه و موارد دیگری مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از خاصیت های اصلی این چسب داشتن مقاومت بالا در مقابل رطوبت است. که از آن می توان در آب بندی و پر کردن درزها از آن استفاده کرد.
همچنی از این چسب می توان در مخازن آب آشامیدنی،تصفیه خانه های آب و فاضلاب،کانال های آبرسانی و درز های انبساطی استفاده کرد.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب پلی اورتان ساخت و ساز

این چسب یک سدیم پلی اورتان متوسط مدول می باشد که در معرض رطوبت جو قرار می گیرد. از خصوصیات بارز آن می توان به چسبندگی عالی به تمام مصالح ساختمانی مانند سیمان، آجر، سرامیک، شیشه، چوب، گالوانیزه و رنگ ورق آهن و پلاستیک های مختلف اشاره کرد.

ویژگی ها

این چسب دارای خاصیت ارتجاعی دائمی می باشد. ظرفیت حرکتی آن تا 25% می باشد.یکی دیگر از ویژگی های آن این است که بعد از گیرایش نهایی به سطوح نمی چسبد و به خود گرد و غبار نمی گیرد، دارای ظرفیت پایداری عالی و همچنین دارای قابلیت تیکسوتروپیک یعنی شره نمی کند.

برای خریدپلی اورتان ساختمانی P636 کلیک کنید.

برای خریدپلی اورتانP647 FC کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

جنس
پلی اورتان
برند
Akfix
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021