منو

رنگ تمام پلاستیک 100 آیسافام – AP 88

4 ستاره
  • سرعت انجام کار و پوشش چشمگیر
  • مقاوم در برابر کپک
  • مقاوم در برابرشرایط جوی
  • دارای فناوری ­­­مقاوم در برابر ضربه و لکه
  • ماندگاری و چسبندگی عالی
  • فاقد اثرات مخرب زیست محیطی
  • دوستدار سلامتی شما
موجودی: موجود نیست
####

رنگ تمام پلاستیک 100 آیسافام هم کیفیت و هم ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ‌های نیمه پلاستیک دارد. این نوع رنگ بسیار مقرون به صرفه است و قابلیت پوشانندگی بسیار بالایی دارد. این محصول برای مشتریانی که این دو ویژگی برایشان اهمیت دارد مناسب می‌باشد.

وقتی صحبت از نقاشی داخلی ساختمان می‌شود، رنگ پلاستیک بیشترین کاربرد را در این زمینه دارد. از رنگ پلاستیک معمولاً برای نقاشی سقف و دیوارها و داخل کمدها و… استفاده می‌شود.

مزایای رنگ تمام پلاستیک 100 آیسافام

رنگ تمام پلاستیک AP88 آیسافام نسبت به رنگ‌های نیم پلاستیک 110، 220 و 330 از کیفیت و ماندگاری بیشتری برخوردار است. ضمن این که مقرون به صرفه‌تر نیز می‌باشد. از مهم‌ترین مزیت‌های رنگ‌های محلول در آب آیسافام، سرعت بالای انجام کار و پوشش چشمگیر آن، مقاوم بودن در برابر کپک‌زدگی، مقاوم بودن در برابر شرایط جوی، و دارای فناوری مقاوم در برابر ضربه و لکه می‌باشد. ضمن این که فاقد اثرات مخرب زیست محیطی بود و دوستدار سلامتی شما می‌باشد.

رنگ تمام پلاستیک 100 آیسافام - AP 88

روش نقاشی کردن با رنگ تمام پلاستیک 100 آیسافام

در ابتدای کار رنگ را به طور کامل هم زده و مخلوط کنید تا به صورت یکنواختی در آید. در مورد وسیله نقاشی هم بهتر است از یک غلتک با کیفیت خوب یا یک قلم موی پلی‌استر و یا اسپری کننده رنگ استفاده کنید.

همیشه در نظر داشته باشید که ابتدا باید سقف‌ها را نقاشی کنید و بعد از اتمام رنگ‌آمیزی سقف، دیوارها را نقاشی کنید. اگر سطحی که نقاشی می‌کنید بتونه شده است، بعد از نقاشی زمان بیشتری را برای خشک شدن رنگ اختصاص دهید. برخی مواقع که از رنگ‌های روشن و یا تیره استفاده می‌کنید، برای این که از پوشش کامل رنگ مطمئن شوید لازم است که یک یا دو دست لایه رنگی اضافه کنید.

برای این که با رنگ‌های پلاستیک بیشتر آشنا شوید، مقاله‌ی «رنگ پلاستیک: انواع آن، کاربرد آن، معایب و مزایای آن» را مطالعه کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حالت ظاهری
مایع
فام
سفید
ویسکوزیته
135-120
نوع پیگمنت
تیتانیوم دی اکساید
بسته بندی
به صورت ربعی - کوارت - گالن - دبه
براقیت (تحت زاویه 85 درجه)
2
وزن مخصوص (گرم بر سانتیمتر مکعب)
1/53
پوشش تئوری (متر مربع بر لیتر)
9
خشک شدن سطحی
2 ساعت
خشک شدن عمقی
4 ساعت
ضخامت فیلم خشک
120 میکرون
رنگ پلاستیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021