منو

چسب پلی یورتان P638TD آکفیکس

4 ستاره
  • دارای کشش بالا
  • ضد آب
  • استفاده در اتصالات بین بتن ، سنگ تراشی ، آجرکاری
موجودی: موجود نیست
####

چسب پلی یورتان آکفیکس یکی از انواع مختلف چسب می باشد. که مصارف خاص خود را دارد. تا کنون انواع مختلفی از چسب ها طراحی و تولید شده اند.که هر کدام برای کارهای تخصصی مربوط به خود تولید شده است.پس نتیجه می گیریم انتخاب درست چسب برای بدست آوردن نتیجه مناسب امری ضروری است. ما سعی داریم در ادامه درباره این چسب موضوعاتی را بررسی کنیم ولی قبل از آن به معرفی چسب پلی اورتان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

چسب پلی اورتان یا پلی یورتان

چسب پلی اورتان از دسته پلیمرهاست. که به چسب های( PU (Polyurethane معروف هستند. که کاربردهای گوناگونی دارند که می توان به این موارد اشاره کرد استفاده در صنایع دستی،تفریحی،صنعتی و موارد دیگر.
چسب پلی اورتان را می توان روی سطوح بسیاری استفاده کرد مثل سنگ،سرامیک،پلاستیک،چوب و شیشه و چندین مورد دیگر.این چسب در مقابل رطوبت بالا مقاومت بسیار خوبی دارد که همین عامل باعث می شود که بتوانیم از آن در آب بندی و پر کردن درزها استفاده کنیم.

برای آشنایی بیشتر با پلی اورتانها  کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب پلی یورتان

یک سیلنت پلی اورتان بدون سایش است که در معرض رطوبت جو قرار دارد. ظاهر بافتی آن زبر،است که با گچ و بتن همخوانی دارد. این چسب دارای کشش بالای می باشد.

ویژگی ها

خاصیت رنگ پذیری دارد. دارای کشش دایمی می باشد.با اسلحه دستی قابل استفاده است. بدون افتادگی و جمع شدگی .

کاربردها 

این چسب روی اتصالات عمودی و افقی در دیوارها ، دور قاب پنجره مورد استفاده قرار می گیرد و به علت ضد آب بودن در اتصالات بین بتن ، سنگ تراشی ، آجرکاری و غیره هم استفاده می شود.البته می توان در موارد شبیه به موارد بالا بستگی به انتخاب شما مورد استفاده قرار گیرد.

برای خرید پلی اورتان ساخت و ساز P625 کلیک کنید.

برای خرید پلی اورتان ساختمانی P636 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

خاصیت رنگ پذیری
دارد.
افتادگی(انبساط)
ندارد.
جمع شدگی (انقباض)
ندارد.
حجم
310ml
برند
Akfix
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021