منو

چسب پلی اورتان تایتان TYTAN

4 ستاره
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • قابلیت درزگیری و چسبندگی بسیار بالا
  • مانع نفوذ هوا و گرد و غبار
  • خشک شدن سریع
موجودی: موجود نیست
####

چسب پلی اورتان تایتان TYTAN یکی از انواع مختلف چسب می باشد. که مصارف خاص خود را دارد.طراحی و تولید انواع مختلف چسب ها امروزه توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد.که هر کدام از این چسب ها  برای کارهای تخصصی مربوط به خود تولید شده است. انتخاب چسب مخصوص ،برای نتیجه مطلوب بسیار مهم و اساسی به شمار می آید. ما سعی داریم در ادامه درباره چسب پلی اورتان TYTAN موضوعاتی را بررسی کنیم ولی قبل از آن به معرفی چسب پلی اورتان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

چسب پلی اورتان از دسته پلیمرهاست. که به چسب های( PU (Polyurethane معروف هستند. از جمله کاربردهای این چسب ها استفاده در صنایع دستی ، تفریحی ، صنعتی و موارد دیگر است.
چسب پلی اورتان را می توان روی سطوحی مانند  سنگ ، سرامیک ، پلاستیک ، چوب و شیشه و چندین مورد دیگر استفاده کرد.این چسب در مقابل رطوبت بالا  مقاومت بسیار خوبی دارد که همین عامل باعث می شود که بتوانیم از آن  در آب بندی و پر کردن درزها استفاده کنیم.

برای آشنایی بیشتر با پلی اورتانها  کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب پلی اورتان تایتان

این چسب ها قابلیت درزگیری و چسبندگی بسیار بالایی دارند. همچنین در مقابل خوردگی مقاوم اند.در تمام سطوح مانند استیل، آلومینیوم ،سرامیک، چوب و… و  به خصوص فلزات قابلیت استفاده را دارند.و می توان برای درزگیری درزهای داخلی و خارجی و چسباندن از آن استفاده کرد. همچنین از نفوذ هوا و گرد و غبار جلوگیری می کنند. چسب های پلی اورتان سوسیسی تایتان دارای خاصیت رنگ پذیری است. بعد از خشک شدن ترک نمی خورد و کاهش حجم ندارد،استفاده از آن بسیار آسان است.چسب های سوسیسی پلی اورتان تایتان به شکل خمیری عرضه می شوند.

همچنین دارای چسبندگی بالا می باشند که نیازی به زیر سازی ندارد.پس از خشک شدن آلودگی و کثیفی را به خود جذب نمی کند.خشک شدن آن زمان بسیار کوتاهی طول می کشد.

 

مشخصات فنی

عمومی

قابلیت سمباده خوری
دارد.
خاصیت رنگ پذیری
دارد.
تغییر حجم بعد از خشک شدن
ندارد.
ترک خوردن
ندارد.
قابلیت انعطاف پذیری
دارد.
شکل محصول
سوسیسی
ساخت
ترکیه
حجم
600ml
رنگ محصول
طوسی مایل به نقره ای
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021