منو

چسب پلیمری Akfix All Bond MS High Tack

4 ستاره
  • ضد آب
  • کاهش حجم ندارد.
  • مقاومت بسیارخوب در برابر اشعه UV
  • خاصیت ارتجاعی فوق العاده
  • قدرت چسبندگی بالا
  • حجم :600ml ، 290ml ، 125ml ، 90ml
موجودی: موجود نیست
####

تنوع بالای چسب  در عین حال که  باعث راحتی کار ما می شود و ابزاری است .کمک کننده در بسیاری از موارد. اما نداشتن اطلاعات کافی در مورد چسب و انواع آن وکاربرد هر نوع چسب می تواند. در زمان استفاده به خاطر عدم انتخاب چسب متناسب با نیاز،برای ما دشواری هایی به همراه داشته باشد. استفاده از چسب مناسب. متناسب با نیازمان در نتیجه کار ما بسیار مهم و تاثیر گذار است. و می تواند برای ما احساس خرسندی و رضایت به همراه داشته باشد.
با ما باشید در ادامه به معرفی چسب پلیمری آکفیکس می پردازیم.

برای مثال داشتن اطلاع از انواع چسب مانند: چسب همه کاره،چسب پلی اورتان، چسب فوری،چسب چوب،چسب آهن،چسب اپوکسی شفاف،چسب قطره ای. چسب اکریلیک،چسب پلیمر،چسب سیلیکون و چندین مدل دیگر می تواند. در طول زندگی روزمره و در مواقع ضروری به ما کمک کند که انتخاب صحیح و مناسبی داشته باشیم.
در اینجا ما به صورت مختصر با چسب پلیمری آشنا خواهیم شد.

چسب پلیمری

چسب از اجزا مختلفی ساخته شده است. که در همه ی چسب ها از یک جزء پایه استفاده شده. که به آن پلیمر می گویند. پلیمر باعث تحکیم اتصال چسبی می شود. یعنی استحکام چسب به خاطر وجود پلیمر می باشد.
اصولا چسب ها را از زوایای مختلفی می توان بررسی و تقسیم کرد. که یکی از این تقسیم بندی ها ، بر اساس منشا و نوع ماده بکار برده شده در چسب است. که حاصل این بررسی تقسیم بندی در دو دسته چسب‌های پلیمری طبیعی و پلیمری سنتزی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با چسب های پلیمری کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب پلیمری آکفیکس

این چسب، یک چسب پلیمری یک جزئی می باشد. که دارای کیفیت بالا و حرفه ای است. همچنین دارای  قدرت چسبندگی بالا و چسبندگی اولیه است. که نکته بسیار مهمی برای هرکسی در انتخاب چسب می باشد. این نوع چسب پلیمری برای اتصال مصالح ساختمانی سنگین بدون استفاده از بست ها و یا حتی بستن نوار بسیار مناسب است.

 ویژگی ها

از ویژگی های این چسب می توان به ضد آب بودن و قابلیت رنگ پذیری و همچنین عدم کاهش حجم اشاره کرد. همچنین در برابر اشعه UV مقاومت بسیارخوبی دارد.و باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای استفاده به زیر سازی نیازی نداریم. این چسب دارای خاصیت ارتجاعی بسیار فوق العاده و قدرت چسبندگی بالا می باشد.در ضمن بهتر است بدانید که حلال این محصول الکل و الکل سفید است.

 

کاربردها

این چسب برای مصارف ساختمانی مانند استفاده در  پنجره، عایق کاری ، اتصالات و درزهای داخلی و خارجی در ساختمان بسیار مناسب است. همچنین اتصالات سازه های فلزی و چوبی ،نصب و اتصال قطعات پیش ساخته انتخاب مناسبی است.
ازاین چسب می توان در نمای خارجی، نورگیر و دیوارهای فلزی هم استفاده کرد. از دیگر مصارف این چسب می توان به چسباندن و اتصال مصالح رایج مانند: سنگ طبیعی،PVC سخت، بتن، چوب و….. اشاره کرد.
اما باید در نظر داشته باشیم که  مقادیر اضافی درزگیر و وسایل استفاده شده باید در کمتر از ده دقیقه با الکل و الکل سفید پاک شوند. اگر درزگیر خشک شود. تنها به صورت مکانیکی قابل جدا کردن است.

مشخصات فنی

عمومی

برند
Akfix
حلال محصول
الکل و الکل سفید
قابلیت رنگ پذیری
دارد.
نیاز به زیر سازی
ندارد.
حلال و سیلیکون و ایزوسیانات
ندارد.
چسب پلیمری

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021