منو

چسب سیلیکون غفاری multipurpose

4 ستاره
  • مناسب برای درزگیری محیط های خارجی و داخلی ساختمان
  • چسبندگی بسیار خوب
  • گیرایی سریع
  • مناسب برای استفاده روی سطوح مختلف
موجودی: موجود نیست
####

امروزه نقش مهم چسب در زندگی روزمره امری انکار ناپذیر است. مصارف و کاربردهای مختلف ازجمله درزگیری، و پرکردن فضای خالی بین سطوح گویای اهمیت آن است. معمولا برای انجام هر کاری ما نیازمند یک اطلاعات اولیه در مورد ابزار و وسایلی که مورد استفاده قرار می دهیم، هستیم .برای درزگیری هم ما باید با توجه به شرایط مانند جنس سطح و مسائل دیگری درزگیر مناسب خود را انتخاب کنیم. چون در صورت عدم رعایت این نکته قاعدتا نتیجه مطلوب و دلخواه حاصل نخواهد شد یا با مرور زمان می تواند ما را به درزگیری مجدد وادار کند. شرکت های تولید کننده سعی دارند. متناسب با نیاز ،چسب ها و درزگیرهای مختلفی را  طراحی و تولید کنند. یکی از این تولید کننده ها،شرکت غفاری می باشد . که همواره توانسته محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند. چسب سیلیکون غفاری نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه آن را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما باشید.

مشخصه اصلی چسب های سیلیکونی  ،قابلیت استفاده در دماهای مختلف است .  با توجه به ساختار شیمیایی این محصولات به دو دسته استوکسی و خنثی تقسیم می شوند . که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

برای مطالعه بیشتر درباره این چسب ها و آشنایی با چسب های سیلیکونی استوکسی و یا خنثی کلیک کنید.

 

بررسی مشخصات چسب سیلیکون غفاری

این محصول یک سیلیکون همه کاره است. و برای درزگیری در محیط های خارجی و محیط های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب با گیرایی سریع می تواند نیاز های مختلف ما را بر طرف کند. خاصیت چسبندگی بسیار خوبی دارد. بعد از خشک شدن ضد آب خواهد بود. و ضد قارچ بودن از دیگر ویژگی های این محصول است.
از این محصول می توان روی سطوح مختلفی استفاده کرد مانند: چوب , پلاستیک , شیشه , کاشی، سرامیک و چینی , لوله‌کشی و مصالح ساختمانی.

برای خرید سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری کلیک کنید.

برای خرید چسب سوپر سیلیکون غفاری کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
280ml
شکل بسته بندی
کارتریج
خاصیت ضد آب بعد از خشک شدن
دارد.
خاصیت ضد قارچ
دارد.
برند
غفاری GHAFFARI
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021