منو

چسب سیلیکون مشکی کاسپین 4500

4 ستاره
  • سیلیکون100% خارجی با خواص ضد خورندگی
  • مقاومت و پایداری بالا در مقابل اکسیداسیون حرارتی، نوری و...
  • عایق حرارتی خوب
  • چسبندگی و دوام بالا
موجودی: موجود نیست
####

نقش بسیار اساسی چسب در زندگی امروزه باعث شده شرکتهای مختلفی دست به تولید چسب های مختلفی بزنند. شرکت دقیق شیمی،وابسته به گروه فومن شیمی یکی از این شرکت هاست که توانسته در زمینه تولید چسب با کیفیت بالا در سطح بین المللی با نمونه های خارجی مشابه وارد رقابت شود.چسب سیلیکون مشکی کاسپین یکی از تولیدات این شرکت می باشد که ما سعی داریم در ادامه توضیحاتی را راجب این محصول ارائه کنیم.

قبل از آشنایی با چسب سیلیکون مشکی مخصوص، با دسته اصلی این چسب ها یعنی ،چسب های سیلیکونی آشنا می شویم. چسب های سیلیکونی از جنس پلیمر می باشند. چسب های سیلیکونی را هم می توان در دمای پایین هم در دمای بالا مورد استفاده قرار داد. یعنی در هر دمایی قابلیت استفاده را دارند و محدود به دمای خاصی نیستند.،چسب های سیلیکونی با ساختار شیمیایی خاص خود به دو دسته تقسیم می شوندکه عبارتند از :چسب های سیلیکونی استوکسی و چسب های سیلیکونی خنثی.

برای مطالعه بیشتر درباره این چسب ها و آشنایی با چسب های سیلیکونی استوکسی و یا خنثی کلیک کنید.

مشخصات و ویژگی های چسب سیلیکون مشکی کاسپین

این چسب قابلیت استفاده هم سطوح داخلی را دارد. و هم بیرونی ساختمان. چسب سیلیکون مشکی شیشه یکی از بهترین آب بندها و درزگیرهای  شیشه های دوجداره می باشد .این چسب هیچ واکنشی با مواد استفاده شده دیگر نمی دهد. و نوعی چسب آب بند و درزگیر محسوب می شود.
از اصلیترین کاربردهای این چسب استفاده در پنجره و شیشه های دوجداره برای آببندی درزگیراست ،ساخت شیشه های دوجداره در کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین  در پارتیشنهای شیشه ای و آلومینیومی داخلی ساختمانهای اداری،.صنایع یخچال سازی، شیشه و چراغ خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از خصوصیات چسب سیلیکون مشکی مقاومت و پایداری بالا در مقابل اکسیداسیون حرارتی، نوری، ازن، تشعشع توام با حرارت و رطوبت است.پس از استفاده به شکل لاستیکی در می آید.

برای خرید چسب سیلیکون بهداشتی کاسپین کلیک کنید.

برای خرید چسب سیلیکون‌ همه کاره کاسپین کلیک کنید.

برای خرید چسب سیلیکون K2 کاسپین کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم و شکل بسته بندی
تیوب های 300 میلی کارتریجی
دمای صحیح کارکرد محصول
-۴۰ درجه سانتی گراد تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد
برند
Caspian
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021