منو

چسب سیلیکونی سیکا مدل کریستال 112

4 ستاره
  • چسب سیلیکونی بر پایه ام اس پلیمر
  • کاملا شفاف
  • بسیار مقاوم و محکم
  • 48 ساعت زمان برای خشک شدن کامل
موجودی: موجود نیست
####

اشنایی با چسب سیلیکونی سیکا مدل کریستال 112

شکاف های ایجاد شده در سرویس بهداشتی، آینه ها، نما های شیشه ای و غیره نیاز به درزگیری دارند. هرچند برای اب بندی و درزگیری روش های مختلفی وجود دارد؛ اما استفاده از چسب سیلیکونی بسیار رایج است‌. اشنایی با چسب سیلیکونی سیکا مدل crystal 112 یکی از بهترین چسب های سیلیکونی موجود در بازار است. این محصول غالبا با عناوینی نظیر چسب آکواریوم شناخته میشود. و قابل استفاده  بر روی انواع سطوح است. به عنوان مثال میتوانید از چسب سیلیکونی سیکا مدل کریستال 112 بر روی مقوا، چوب، فلز،پلاستیک و انواع چرم و پارچه استفاده کنید. همچنین این محصول قابل استفاده بر روی انواع مصالح ساختمانی نیز هست‌. شما میتوانید برای درزگیری انواع لوله کشی ها و مسیر های برق از این چسب آکواریومی استفاده کنید. به عبارت دیگر چسب آکواریومی سیکا crystal 112 یک محصول کاملا همه کاره است. مقاومت مناسب در برابر انواع نیرو ها و اشعه uv از دلایل مهم کاربردچسب سیلیکونی سیکا مدل crystal 112 برای شکستگی کاشی ها و سرامیک ها است. لازم به ذکر است این چسب برای خشک شدن و آب بندی ایده آل نیاز به ۴۸ ساعت استراحت دارد.

چسب سیلیکونی سیکا مدل کریستال 112

چسب اکواریومی سیکا

 

معرفی ساختار چسب آکواریومی سیکا

این محصول بر پایه ام اس پلیمر و به صورت تک جزئی ساخته شده است. محصول نهایی به صورت شفاف و چسبندگی اولیه  (هایتک) قدرتمند است. شفاف بودن چسب آن را برای درزگیری انواع محیط های شیشه ای و آینه ای مناسب نموده است. چرا که هیچ ردی از خود بجا نمیگذارد. هنگام استفاده از این محصول ابتدا باید سطح را به طور کامل تمیز کنید. و اگر سطح مورد نظر شما متخلخل باشد (نظیر آلومینیوم) ابتدا باید از سیکا اکتیواتور (Sika Activator) بهره بگیرید. ولی برای استفاده از چسب سیلیکونی سیکا مدل crystal 112 بر روی فلزاتی نظیر مس بهتر است علاوه بر اکتیویتور از پرایمر سیکا (206 Sika Primer ) استفاده کنید. اگر بخواییم محصولی دیگر از این برند را به شما معرفی کنیم  قطعا چسب درزگیر تک جزئی سیکا یکی از بهترین هاست

برند سیکا یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع چسب سلیکونی است. لذا شما میتواننید سایر محصولات سیکا را در لینک درج شده مشاهده کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
300 میلی گرم
زمان لایه بندی
8 دقیقه
سرعت خشک شدن
3 میلی متر در هر ساعت
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021