منو

چسب سیلیکونی خنثی اکفیکس 100AQ

4 ستاره
  • - دارای قدرت چسبندگی مناسب
  • - دارای قدرت چسبندگی مناسب
  • بی ضرر برای موجودات ابری
  • - تک جزئی است و در مجاورت رطوبت هوا خشک می‌شود
  • - در دمای 5+ تا 40+ درجه سانتی‌گراد استفاده شود
موجودی: موجود نیست
####

از دلایل معروف شدن چسب سیلیکونی خنثی اکفیکس100AQ میتوان به کاربردی بودن آن اشاره نمود. بسیار منحصر به فرد میباشد. شاید برای شما هم سوال باشد چرا از این چسبها برای درزگیری استفاده میکنند؟ چه ویژگی ای دارد که آن را منحصر به فرد کرده است؟ امروز اینجاییم ک ب سوال های شما پاسخ دهیم.

ویژگی های خنثی اکفیکس :

چسب سیلیکونی از خانواده ی چسب های مایع و ساخته شده از مواد پلیمری و ترکیبی الی ب حساب می آید. دو عنصر اصلی این محصول اکسیژن و سیلیکون می باشد؛ چسب سیلیکونی خنثی برای درزگیری و آببندی بسیار مناسب است. و به راحتی میشود از آنها استفاده کرد. این محصولات در فرم های تیوپی و سیلندری  فروش میرسد. یکی از پر اهمیت ترین ویژگی این چسب ها مقاومت در برابر دماهای بالا و پایین، نفوذ آب، صدا و غیره است. به دلیل وجود این ویژگی ها مردم برای ساخت آکواریوم از آن استفاده میکردند؛ لذا با نام عمومی چسب آکواریومی شناخته می‌شوند. اما بغیر از ساخت آکواریوم، درزگیری شیشه های ماشین، گذاشتن سینک روشویی، کنار شیشه های ساختمانی و غیره نیز از این چسب کمک میگیرند.

سیلیکون یک ماده ی خنثی شیمیایی در دنیا است. چسب سیلیکونی خنثی اکفیکس 100AQ جلوی رطوبت را میگیرد و قدرت چسبندگی ایده آلی دارد.حالت نارسای، ژله ای مانند و عایق حرارت میباشد. از مهمترین دلایل عالی بودن این محصول سیلیکونی و فاقد حلال بودن، عدم تغییر رنگ و ترک خوردن و کم شدن حجم بوده است. قارچ نمیزند و مقاوم نسبت به uv می‌باشد. نماتولز مجموعه جامعی از انواع چسب های سلیکونی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. شما میتوانید با استفاده از لینک درج شده تمام مشخصات و ویژگی های این محصولات را مشاهده کنید.

چسب سیلیکونی اکفیکس 100AQ

نتیجه گیری :

چسب سیلیکونی خنثی اکفیکس 100AQ بسته بندی گوناگونی دارد ولی بیشتر در بسته بندی استوانه ای ب مردم ارائه میشود. بنا به دلیل چسبندگی عالی حتی بر روی سطوح روکش دار و حتی پلاستیک ها… هم قابلیت استفاده دارد. یکی از نکات مهم رعایت اصول ایمنی در کار با چسب است. حتما در هنگام برخورد با چشم و پوست شسته شود،دور از آتش و جرقه باشد، تهویه، عینک و دستکش و ماسک در هنگام استفاده از محصول فراموش نشود.بهترین منظور هنگام استفاده از محصول باید سطح خشک و تمیز بوده باشد. این چسب اگر در جاهای دیگر مکانی ک استفاده میکنید برخورد کند به راحتی با آب و صابون شست و شو می شود.

شما میتوانید با استفاده از لینک درج شده سایر محصولات برند اکفیکس را نیز مشاهده کنید. جالب است بدانید این برند محصولات اختصاصی نیز تولید نموده است. به عنوان مثال اگر قصد چسباندن ام دی اف را دارید میتوانید از چسب ام دی اف آک فیکس Akfix Fast Adhesive استفاده کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
359 میلی گرم
حجم
310 میلی لیتر
نوع بسته بندی
سیلندری
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021