منو

چسب درزگیر سیکا Sikaflex-201

4 ستاره
  • درزگیر الاستومری
  • انعطاف پذیر
  • چسبندگی عالی به انواع بسترهای بدون آستر
  • بسیار کشسان
  • مناسب برای آب بندی اتصالات داخلی و خارجی
موجودی: موجود نیست
####

چسب ابزاری است که در خیلی از موارد به داد ما رسیده است. تنوع بالا و کارایی بسیار مطلوب انواع مختلف آن باعث شده ،  چسب بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد. تولید چسب های تخصصی و مخصوص توسط شرکت های مختلف  باعث رقابتی شده است که بیشتر از همه به سود مصرف کننده است. چون انتخاب محصول بهتر و مناسب تر می تواند از بین چندین چسب با کیفیت انچام پذیرد.   امروزه  برند های  مختلفی  ،چسب ها و درزگیرهای مختلفی طراحی و تولید می کنند. یکی از این برندها، سیکا می باشد . که محصولات باکیفیتی هستند. که محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان دارد.  چسب درزگیر سیکا نیز از محصولات این برند می باشد که در ادامه آن را  بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما باشید.

چسب پلی اورتان از دسته پلیمرها هستند. این چسب ها روی سطوح مختلفی کاربرد دارند  مثل  سنگ،سرامیک،پلاستیک،چوب و شیشه و چندین مورد دیگر . از خصوصیات و ویژگی های مهم این محصولات مقاومت بالا در برابر رطوبت است که همین عامل باعث می شود از آن  در آب بندی و پر کردن درزها استفاده کنیم.از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با چسب های پلی اورتان کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب درزگیر سیکا

این محصول بر پایه پلی اورتان است. و یک سیستم درزگیر الاستومری( آخرین نسل از عایق حرارتی ، برودتی و صوتی است. عایق الاستومری دارای کیفیت عالی، عمر مفید بالاست.)  تولید می شود. انعطاف پذیر بوده و هنگام استفاده شکم دهی ندارد. دارای قابلیت  چسبندگی عالی به انواع بسترهای بدون آستر است. همچنین بسیار کشسان و الاستیک و بادوام است. ضد لک است و مقاومت برش و پارگی استثنایی دارد.از دیگر خصوصیات این درزگیر می توان به مقاومت خوب در برابر هوا اشاره کرد.

موارد استفاده:

آب بندی اتصالات داخلی و خارجی، درزگیری شکاف ها و درزها در سازه های فلزی ، درزگیری پنجره و بسیاری از موارد دیگر.

برای آشنایی با مشخصات چسب پلی اورتان سیکا Sikaflex-124 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم و شکل بسته بندی
کارتریج 300ml ,سوسیسی 600ml
خاصیت ضد لک
دارد.
مقاومت در برابر برش و پارگی
دارد.
مقاومت در برابر هوا
دارد.
برند
سیکا Sika
ساخت
USA
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021