منو

چسب ام اس پاور MS Fast and Strong آکفیکس

4 ستاره
  • قدرت بسیار بالا
  • مقاوم در مقابل اشعه UV
  • ضد آّب
  • خاصیت ارتجاعی فوق العاده
موجودی: موجود نیست
####

چسب ام اس پاور آکفیکس یکی از انواع چسبها می باشد که ما سعی داریم در مورد آن بحث کنیم.همانطور که میدانید تعداد بسیار زیادی از انواع مختلف چسب وجود دارد که برای کارهای مختلف طراحی و ساخته می شوند.چسب نقش اساسی در زندگی ما دارد،با اندکی تامل و تفکر می توان کاملا به آن پی برد.داشتن اطلاعات کافی درباره ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرد می تواند در انجام کار به نحو احسنت بسیار کمک کننده باشد.پس با ما باشید.

چسب های پلیمری

چسب از اجزا مختلفی ساخته می شود که در همه ی چسب ها از یک جزء پایه استفاده شده که به آن پلیمر می گویند. پلیمر باعث تحکیم اتصال چسبی می شود. یعنی استحکام چسب به خاطر وجود پلیمر می باشد.
اصولا چسب ها را از نگرش های متفاوتی می توان تقسیم بندی کرد.
یکی از مهمترین تقسیم بندی هایی که وجود دارد.تقسیم بندی بر اساس منشا و نوع ماده بکار برده شده در چسب است ،که حاصل آن تقسیم بندی در دو دسته چسب‌های پلیمری طبیعی و چسب های پلیمری سنتزی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با چسب های پلیمری کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب ام اس پاور

چسب ام اس پاور چسب پلیمری است.که با فناوری MS ساخته شده است.ترکیبی با مقاومت بسیار بالا است.حاوی حلال یا ایزوسیانات نیست و برای کاربردهای مختلف مناسب می باشد.

ویژگی ها

این چسب دارای قدرت بسیار بالا می باشد و ضد آب است.در مقابل اشعه UV مقاومت بسیار بالایی دارد.خاصیت ارتجاعی فوق العاده دارد و قدرت کشش آن بسیار بالاست.حلال این محصول الکل و الکل سفید است.

موارد استفاده 

برای مصارف ساختمانی مانند استفاده در پنجره، عایق کاری ساختمان های بلند و اتصالات و درزهای داخلی و خارجی مناسب می باشد.
همچنین برای اتصالات سازه های فلزی و چوبی، نصب و اتصال قطعات پیش ساخته،جهت نمای خارجی، نورگیر و دیوارهای فلزیبسیار مناسب است.
–برای چسباندن و اتصال مصالح که معمولا مورد استفاده قرار می گیرند مثل : سنگ طبیعی،PVC سخت، بتن، چوب و… مناسب می باشد.

نکات مهم 

مقادیر اضافی درزگیر و وسایل استفاده شده باید در کمتر از ده دقیقه با الکل و الکل سفید که حلال این محصول است پاک شوند. اگر درزگیر خشک شود فقط و فقط به صورت مکانیکی قابل جدا کردن است.
همچنین بسته های باز شده باید در اسرع وقت مصرف شوند. در هنگام استفاده باید در نظر داشته باشیم که اتصالات باید در همان زمان کاملاً پر شده و کاملاً تمام شوند.

برای خرید چسب پلیمری Akfix All Bond MS High Tack کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

قابلیت رنگ پذیری
دارد.
کاهش حجم
ندارد.
نیاز به زیرسازی
ندارد.
حلال محصول
الکل و الکل سفید
حجم
290ml
برند
Akfix
چسب پلیمری

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021