منو

متر لیزری 80 متری رونیکس مدل RH-9180

4 ستاره
  • سرعت و دقت اندازه گیری بالا
  • ذخیره 20 محاسبه
  • دارای نور پس زمینه نمایشگر
  • قابلیت نصب بر روی سه پایه
  • عمر کارکرد طولانی
موجودی: موجود نیست
####

امروزه اکثر صنایعی که در آن ها کمیت فیزیکی و شیمیایی مهم است. استفاده از ابزارهای دقیق اندازه گیری امری اجتناب ناپذیر است. در این صنایع درصد خطا باید آنقدری پایین باشد که بتوانند به صورت دقیق کار خود را انجام دهند چون میلی مترها هم مهم اند. با اهمیت پیدا کردن این موضوع شرکت های مختلفی دست به تولید این ابزارهای دقیق زده اند و توانسته اند با طراحی و تولید ابزار مورد نیاز مصرف کنندگان این مشکل را حل کرده اند و با تولید ابزار مختلف قدم بزرگی برای رشد و به نتیجه رسیدن این موضوع برداشته اند.
میکرومتر ، ساعت اندیکاتور ،گونیا ،تراز لیزری ، گونیا و متر لیزری و کولیس و … از جمله وسایلی هستند که به عنوان ابزارهای دقیق اندازه گیری شناخته می شوند. شرکت رونیکس یکی از تولید کنندگان این محصولات است.
در ادامه ما سعی داریم یکی از محصولات این شرکت ،یعنی متر لیزری رونیکس 80 متری را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با مترهای لیزری و مزیت های استفاده از این ابزار کلیک کنید.

 

بررسی مشخصات متر لیزری رونیکس 80 متری

مترلیزری 9180

خرید و مشخصات مترلیزری 9180 رونیکس

شرکت رونیکس توانسته با تولید بسیاری از ابزار مورد نیاز مصرف کنندگان با کیفیت مناسب محبوبیت خاصی پیدا کند .این شرکت با تولید انواع ابزار صنعتی و خانگی نقش مهمی در بازار ابزار ایران ایفا کند. این شرکت در زمینه تولید و طراحی ابزار دقیق اندازه گیری هم ورود پیدا کرده است . و با تولیدات مختلف با کیفیت های مناسب در این زمینه هم خود را  موفق نشان دهد. مترلیزری های مختلفی با برند رونیکس در بازار وجود دارد. یکی از بهترین های این مترهای لیزری متر لیزری رونیکس 80 متری است.

این محصول دارای قابلیت خودکار خاموش شدن است که همین باعث صرفه جویی در انرژی می شود. امکان ذخیره سازی 20 عدد محاسبه در حافظه را دارد. قابلیت نصب روی سه پایه را دارد. اندازه گیری سریع و کاربری ساده دارد. دارای بلوتوث با تکنولوژی نسل 4، برای کاهش زمان ارسال و دریافت اطلاعات و همچنین با کیفیت و عملکرد بهینه و عمر طولانی می باشد.

برای خرید متر لیزری رونیکس مدل RH-9150 کلیک کنید.

برای خرید متر لیزری رونیکس مدل RH-9139 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

ابعاد
12x5x3 سانتی متر
وزن
105 گرم
مشخصات باتری
2 عدد باتری نیم قلمی
طول موج
650 نانومتر
کلاس لیزر
2
دامنه اندازه گیری
0.05 - 80 متر
دقت
±1.5 میلی متر
دما در حین کار
5- تا 40 درجه سانتی گراد
برند
رونیکس Ronix
ساخت
تایوان
مترلیزری رونیکس

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021