منو

رنگ روغنی مخصوص اتومبیل (ناسیونال) سفید صدفی آرکو ۱۰۵۱

4 ستاره
  • رنگ با کیفیت
  • رنگ با دوام بالا
  • رنگ با طول عمرزیاد
  • رنگ در رنگ های مختلف
موجودی: موجود نیست
####

رنگ روغنی مخصوص اتومبیل (ناسیونال) سفید صدفی آرکو ۱۰۵۱ این محصول جزء رنگ‌هایی محسوب می‌شود که از گذشته تا به حال در ساختمان ها مورد استفاده بوده است. این رنگ امروزه مصرف کنندگان زیادی را دارد. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است رنگ روغن با وجود قدیمی بودن هنوز دارای طرفداران بسیاری باشد، ضد آب بودن و خاصیت شستشوی آسان این رنگ می‌باشد ، از آنجا که این رنگ بر پایه حلال نفتی است، در آب حل نمی‌شود و به آسانی می توان آن را شستشو داد.  در صورتی که سایر رنگ های پلاستیک که بر پایه آب هستند از این قابلیت ضد آب بودن برخوردار نیستند و مقاومت کمتری در برابر آب دارند.

 

 

 

 

 

 

نکات استفاده از رنگ روغنی مخصوص اتومبیل (ناسیونال) سفید صدفی آرکو ۱۰۵۱

 

به خاطر داشته باشید که رنگ های روغن را باید هنگام استفاده به شکل مرتب هم بزنیم، به دلیل آنکه روغن موجود در رنگ به زودی از هم جدا میشود. رنگ های روغن از ماندگاری طولانی تری برخوردارند و در مدت زمانی طولانی میتوانند برای پوشاندن سطح استفاده شوند زیرا که این رنگ ها دوام خوبی در مقابل رطوبت دارند.

رنگ های روغنی به مصرف کننده اطمینان خاطر میدهند که رنگ برای مدت زیادی خراب نمیشود و مثل روز اول خود باقی میماند. به دلیل مقاومت این رنگ در برابر رطوبت و خاصیت ضد آب بودن، استفاده از آن برای مناطقی همچون سرویس بهداشتی و حمام که در معرض آب و رطوبت میباشند .

رنگ های پایه روغن در حقیقت به آسانی لکه دار نمیشوند و در برابر پاک شدن در گذشت زمان مقاومت خوبی دارند. این رنگ ها درخشش خود را در بازه زمانی طولانی حفظ میکنند. همچنین میتوان سطح مورد نظر را بدون مراحل آماده سازی کامل یا پاکسازی رنگ های قبلی رنگ آمیزی نمود چون این رنگ ها توان پوشانندگی بالایی دارند.

باید به این نکته توجه کنیم که هنگام اجرای لایه های مختلف از رنگ روغن باید به طور متوسط بین اجرای هر لایه 24 ساعت زمان خشک شدن را در نظر بگیریم زیرا خشک شدن عمقی این رنگ به زمان بیشتری احتیاج دارد.

حال به شما پیشنهاد میکنیم :

رنگ های پایه روغن(مزایا و معایب رنگ های پایه روغن)

و

رنگ روغنی برای نمای ساختمان و کاربرد‌های استفاده از آن

 

مطالعه نمایید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
درعنوان ذکر شده است (تماس بگیرید)
رنگ
طیف رنگ های مختلف
حلال
تینر
رنگ روغن

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021