منو

درزگیر سیلیکون بهداشتی SANITARY تایتان

4 ستاره
  • درزگیر انعطاف پذیر
  • دارای خاصیت اسیدی
  • دارای چسبندگی عالی به شیشه ، سرامیک ، چینی و چوب
موجودی: موجود نیست
####

درزگیر سیلیکون بهداشتی یکی از انواع درزگیرهای برند تایتان می باشد. که در ادامه حتما مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. امروزه تعداد بالای شرکت های تولید کننده چسب و تمرکز روی ساخت چسب های تخصصی و مخصوص هر کار ،تنوع بالایی در چسب ایجاد کرده است.   انتخاب چسب مخصوص ،برای رسیدن به نتیجه دلخواه و مطلوب امری مهم و ضروری به حساب می آید. به همین دلیل داشتن اطلاعات درباره انواع مختلف چسب و کارایی آنها بسیار مهم است.

قبل از آشنایی با چسب سیلیکون بهداشتی تایتان، با دسته اصلی این چسب ها یعنی ،چسب های سیلیکونی آشنا می شویم. چسب های سیلیکونی از جنس پلیمر می باشند. چسب های سیلیکونی را هم می توان در دمای پایین هم در دمای بالا مورد استفاده قرار داد. یعنی در هر دمایی قابلیت استفاده را دارند و محدود به دمای خاصی نیستند.،چسب های سیلیکونی با ساختار شیمیایی خاص خود به دو دسته تقسیم می شوندکه عبارتند از :چسب های سیلیکونی استوکسی و چسب های سیلیکونی خنثی.

برای مطالعه بیشتر درباره این چسب ها و آشنایی با چسب های سیلیکونی استوکسی و یا خنثی کلیک کنید.

بررسی مشخصات درزگیر سیلیکون بهداشتی تایتان

این محصول یک درزگیر انعطاف پذیر است که دارای خاصیت اسیدی می باشد. که از رشد و نمو کپک ، قارچ یا جلبک جلوگیری می کند. و مقاومت بسیار بالا و طولانی در برابر رطوبت از خود نشان می دهد.
درزگیر سیلیکون بهداشتی دارای چسبندگی عالی به شیشه ، سرامیک ، چینی و چوب می باشد.خاصیت ضد آب دارد. رنگ پایدار دارد. برای آب بندی و درزگیری اتصالات و شکاف ها در مناطق با رطوبت بالا ،درزگیری و آب بندی سیستم های آب و فاضلاب،و همچنین نقاط اتصال در کاشی و سرامیک قابل استفاده است.

برای خرید چسب سیلیکون BUILDING تایتان کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم و شکل بسته بندی
کارتریج 310ml ،سوسیسی 600ml
رنگ محصول
سفید ، شفاف ، خاکستری ، قهوه ای ، سیاه
خاصیت ضد آّب
دارد.
برند
تایتان Tytan
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021