منو

درزگیر آکواریوم غفاری Value Chem

4 ستاره
  • مناسب برای مصارف خانگی
  • مناسب برای مصارف ساختمان سازی
  • قدرت چسبندگی بالا
  • مناسب برای درزگیری و اتصال سطوح
موجودی: موجود نیست
####

چسب ها ابزار مهمی در زندگی امروزه هستند. و مصارف و کاربردهای مختلفی دارند. از جمله این استفاده ها می توان به درزگیری، و پرکردن فضای خالی بین سطوح اشاره کرد. قبل از درزگیری ما باید با توجه به شرایط مانند جنس سطح و مسائل دیگری درزگیر مناسب خود را انتخاب کنیم. چون در صورت عدم رعایت این نکته قاعدتا نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد یا با مرور زمان می تواند ما را به درزگیری مجدد وادار کند. شرکت های تولید کننده سعی دارند متناسب با نیاز ،چسب ها و درزگیرهای مختلفی را  طراحی و تولید کنند. یکی از این تولید کننده ها،شرکت غفاری می باشد . که همواره توانسته محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند. درزگیر آکواریوم غفاری نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه آن را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما باشید.

خصوصیت اصلی چسب های سیلیکونی ،قابلیت استفاده در دماهای مختلف است . یعنی هم در دمای پایین قابلیت استفاده دارند و هم در دمای بالا . با توجه به ساختار شیمیایی این محصولات به دو دسته استوکسی و خنثی تقسیم می شوند . که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

برای مطالعه بیشتر درباره این چسب ها و آشنایی با چسب های سیلیکونی استوکسی و یا خنثی کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب درزگیر آکواریوم غفاری

این چسب هم مصارف خانگی دارد و هم مصارف ساختمان سازی . برای آب بندی و درزگیری و همچنین اتصال سطوح منفذدار و متخلخل و غیر متخلخل  و آب بندی و چسباندن شیشه مناسب می باشد. همچنین قابلیت استفاده برای درزگیری و درب ، پنجره ، سرویس بهداشتی و چندین مورد دیگر کاربرد دارد. درزگیر غفاری قدرت چسبندگی بالایی دارد . دارای خاصیت آنتی باکتریال یا همان ضد باکتری نیز می باشد.
این محصول بر پایه سیلیکون های استوکسی تولید شده است .

 

برای خرید سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری کلیک کنید.

برای خرید چسب سوپر سیلیکون غفاری کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

حجم
280ml
شکل بسته بندی
کارتریج
خاصیت آنتی باکتریال
دارد.
پایه سیلیکون
استوکسی
برند
غفاری GHAFFARI
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021