منو

اسپری درزگیر تایتان مدل professional

4 ستاره
  • اسپری درزگی قوی برند ترک
  • قابلیت چسبندگی و الاستیک قوی
  • قابل برش و رنگ امیزی
  • برند خارجی و با کیفیت
موجودی: موجود نیست
####

اشنایی با اسپری درزگیر تایتان مدل professional

اسپری تایتان مدل professional با حجم 750 میلی لیتر یکی از بهترین عایق بندی در و پنجره است. در برخی مواقع از این اسپری برای درزگیری انواع شکاف ها، عایق بندی انواع داکت های برقی و جلوگیری از نشتی لوله های آب استفاده میکنند. این محصول یک اسپری دوفازی است و باید حتما قبل از استفاده ان را به خوبی تکان دهید. دمای نگهداری این چسب 20 درجه سانتی گراد است و هنگام استفاده از محصول در 30 درجه ی سانتی گراد استفاده باید شود. اسپری فومی پولی اورتان مقاومت دمایی بالایی دارد. و در حدود منفی 40 درجه و حداکثر مثبت 80 درجه قابل استفاده است. حدود 15 دقیقه برای خشک شدن اولیه زمان لازم است. و گاهی خشک شدن کامل حدود 24 ساعت زمان میبرد.

اشنایی با اسپری درزگیر تیتان مدل professional از اسپری درزگیر تایتان مدل professional میتوانید به راحتی در منزل استفاده کنید؛ اما در حین استفاده باید دقت کنید برروی لباس یا بدن شما نچسبیده باشد. چون به سختی تمیز میشود. اکثر چسب های عایق پلی اورتان ها در مقابل نور خورشید رنگ پریده میشوند، زرد رنگ میباشد ولی فوم های پلی اورتان قابل رنگ آمیزی، انبساط بالا، امکان استفاده ی فوق العاده سریع، عایق سرما و گرما، قابلیت خشک شدن و شکل دهی، قدرت چسبندگی بالا و پرکردن سوراخ است؛ امکان استفاده از آن در منزل، فضای داخلی و بیرونی ساختمان وجود دارد.

یکی دیگر از اصول رعایتی این چسب

ایمنی در هنگام استفاده از ارکان مهم این چسب است. لذا هنگام استفاده از چسب عینک ایمنی، ماسک، دستکش کار را فراموش نکنید. همچنین تمیز بودن سطوح هنگام استفاده از چسب کارایی ان را افزایش میدهد. پس حتما قبل از استفاده از اسپری تمامی سطح را با مایع تمیز کننده پاک کنید. بعد از استفاده از این محصول میتوان ان را برش داد؛ یا رنگ آمیزی کرد. شما میتوانید برای بازدید و خرید انواع چسب و لوازم اب بندی به لینک درج شده مراجعه کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

حجم
750
عایق در برابر
گرما_ رطوبت و صدا
کشور سازنده
ترکیه
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021