منو

چسب سیلیکونی آکواریوم سیستا

4 ستاره
  • بهترین چسب آکواریومی به انتخاب کاربران
  • چسب سیلیکونی مقاوم
  • بهترین چسب آکواریومی
  • بدون اسیب به حیوانات آبزی
موجودی: موجود نیست
####

چسب سیلیکون سیستا مدل ماهی محصولی مقاوم و منعطف است. این چسب آکواریومی بر پایه ی سیستم استات (پلی سیلوکسان) تولید شده است. ساختار این محصول بدون حلال است. لذا قدرت چسبندگی و استحکام بسیار بالایی دارد. از این محصول برای کنار هم قرار دادن شیشه های آکواریوم استفاده می شود. جالب است بدانید این محصول هیچ آسیبی به آبزیان نمی رساند. به همین دلیل به چسب آکواریومی معروف شده است. بنابر آماری ک از استفاده کنندگان این چسب گرفته شده است؛ این محصول را بهترین  و با کیفیت ترین محصول در بازار معرفی کرده اند.

کاربرد چسب سیلیکونی آکواریوم سیستا

از چسب سیلیکون آکواریوم سیستا نه تنها برای چسباندن دو شیشه به هم در آکواریوم و… استفاده می شود بلکه چسبندگی خوبی بر روی سرامیک، کاشی، pvc، آلومینیوم، مس و…. دارد. این چسب انعطاف پذیری بالایی دارد، و در برابر فشار و دما مقاوم است. قابلیت چسبندگی و درزگیری ایده آل محصول سبب شده است تا در مناطقی مانند سینک، سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچی چسب چسب سیلیکونی آکواریوم سیستا از فساد چسب در طول زمان جلوگیری میکند.

چسب سیلیکون سیستا مدل ماهی

نکته قابل توجه این است که سیلیکون ها غیر قابل رنگ آمیزی هستند. به همین منظور برند سیستا چسب آکواریومی خود را در رنگ های مختلف تولید میکند. تا درزگیری کاملا یکنواخت و متناسب با سطح باشد. این محصول در رنگ های قرمز، سفید، مشکی و شفاف تولید شده است. و در دسترس است. شما میتوانید از این محصول بر روی انواع سطوح حتی سطوح روکش دارو پلاستیک بهره ببرید. یکی از نکات مهم رعایت اصول ایمنی در کار با چسب است. حتما در هنگام برخورد با چشم و پوست با آب فراوان شسته شود. و جعبه محصول دور از آتش و جرقه باشد. هنگام استفاده از فعال بودن تهویه اطمینان حاصل کنید.و از عینک و دستکش و ماسک در هنگام کار با چسب سیلیکونی استفاده کنید.

اگر ویژگی های این محصول مد نظر شما نبود میتوانید از سایر محصولات مشابه نظیر چسب سلیکونی تیتان مدل پلی فیکس بازدید کنید.

درضمن نما تولز بانک عظیمی از انواع چسب سلیکونی به همراه تحلیل هر یک را برای شما گرد اوری نموده است. با استفاده ار لینک درج شده میتوانید هرکدام از این محصولات را ببیند. و تحلیل هر یک را بخوانید.

 

 

مشخصات فنی

چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021