منو

چسب اکریلیک AC604 Ultra Light آکفیکس

4 ستاره
  • ضد آب
  • انعطاف پذیری بالا
  • دارای خاصیت ضد خراشیدگی
  • ضد اشعه ماورا بنفش
موجودی: موجود نیست
####

چسب اکریلیک آکفیکس یکی از چندین چسبی است که طراحی و تولید شده است که مصارف مخصوص به خود را دارد.همانطور که می دانید چسب ها هر کدام برای کار خاصی تهیه و تولید می شوند و این گونه نیست که ما بتوانیم تمام کارهای خود را با یک چسب راه بیاندازیم.پس در اینجا داشتن اطلاعات مربوط به هر نوع چسب بیش از پیش خود نمایی خواهد کرد. ما سعی داریم در ادامه اطلاعاتی در مورد این نوع چسب در اختیار شما قرار دهیم پس با ما باشید.

اکریلیک

این چسبها در کارهای دائم و موقتی بسیار موثر بوده و می تواند جوابگوی انتظار شما باشد. البته چسب های اکریلیک در مدل های مختلفی تولید می شوند از جمله مایع ،خمیر و نوار. چسب اکریلیک به دلیل چسبندگی بالا و محکم میتواند جایگزین مناسبی برای پرچ باشد و اتصالات مکانیکی دیگر بسیار خوب عمل کند .
چسب های اکریلیک در آب حل نمی شوند و درالکل قابلیت حل پذیری دارند. این چسب ها مقاومت بالایی در مقابل جاری شدن دارند که به اصطلاح به آن ویسکوزیته می گویند.
پایه اصلی چسب های اکریلیک رزین می باشد که از پلیمرهای متیل اکریلیک یا اکریلیک ساخته شده اند.همه ما در زندگی عبارت “چسب فوری” را بارها شنیده ایم ،چسب های صنعتی اکریلیک از جمله چسب های فوری می باشند، چون قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارند.

برای مطالعه بیشتر درباره چسب های اکریلیک کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های چسب اکریلیک آکفیکس

برای درزگیری نقاط شکسته شده ، تو رفتگی ، قسمت های خیلی کوچک  مثل ترک های روی دیوار ، کنده کاری شده قبل از رنگ آمیزی طراحی شده و تولید شده است. همچنین  برای پر کردن اتصالات و شکاف بین مواد ساختمانی مانند آجر ، بتن ، چوب ، دیوارهای خشک و تخته های گچ گزینه مناسبی است.

ویژگی ها

این چسب اکریلیک آکفیکس  انعطاف پذیری بالا دارد و همچنین خاصیت ضد خراشیدگی دارد. چسبندگی آن به بتن ،سنگ تراشی و آجر فوق العاده است.می توان از آن در نماهای داخلی و خارجی استفاده کرد.ضد آب است.استفاده از آن آسان است.ضد اشعه ماورا بنفش است.

 

مشخصات فنی

عمومی

حجم
310ml
قابلیت رنگ پذیری
دارد.
برند
Akfix
نوع چسب
اکریلیک
حلال محصول
الکل و الکل سفید
چسب اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021