منو

مادر رنگ پلاستیک سفید کرومات 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • رنگ پلاستیک
موجودی: موجود نیست
####

رنگها دارای دسته بندی های مختلفی هستند. که مهمترین آنها رنگها را به دو دسته رنگهای با پایه آب و رنگهای با پایه روغن تقسیم میکند. رنگهای با پایه آب خود به دو دسته رنگهای اکریلیک و رنگهای پلاستیک تقسیم میشوند. در ادامه ما قصد داریم مادر رنگ پلاستیک سفید کرومات را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های رنگ ها و مصارف هر یک از آن ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

مادر رنگ پلاستیک سفید کرومات 1 کیلویی

 

بررسی مشخصات و ویژگی های مادر رنگ پلاستیک سفید کرومات

همانطور که میدانید برای رقیق کردن رنگهای با پایه آب، آنها را با آب که حلال این رنگها میباشد. باید ترکیب کرد. از این مادر رنگ میتوان برای رنگ کردن سطوح داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. همچنین در هنرهای طراحی، خطاطی هم میتوان از این رنگها بهره برد.

مادر رنگهای پلاستیک کرومات بر پایه رزین پلی وینیل استات ساخته میشوند. این رنگها دارای بوی کمی هستند. پوشش دهی بسیار خوبی دارند و ناهمواری های کوچک را به راحتی پوشش میدهند. سرعت اجرای بسیار بالایی دارند و خشک شدن آنها بسیار سریع انجام میگیرد .که برای کسانی که زمان کمی در اختیار دارند گزینه مناسبی است.

از این رنگ می توان برای خطاطی ، طراحی و نقاشی روی سطوحی مثل  پارچه، دیوار ، شیشه ،سطوح سیمانی، گچی، بتن و سفال استفاده کرد.
مادر رنگ پلاستیک کرومات جز بهترین گروه رنگ های پلاستیک موجود در بازار ایران میباشد. که چسبندگی، انعطافپذيری و دوام بسیار بالایی بر روی آجر چوب، سطوح گچی و سیمانی دارد. برای اجرای آن میتوان از غلطک و قلم مویی استفاده کرد. رنگ های پلاستیک قابلیت شستشو ندارند. یکی از مشخصه های اصلی رنگهای پلاستیک این است که این رنگها حرارت و رطوبت را از خود عبور میدهد. همین عاملی میشود که این رنگ برای سقف آشپزخانه ها بهترین گزینه باشد. همچنین از این رنگ می توان در مکانهای بدون تعرق مثل داخل کمد دیواریها استفاده کرد.

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
مادر رنگ تمام پلاستیک
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی سقف و پوشش های داخلی ساختمان
حلال
آب
رنگ
سفید
برند
صنایع رنگ کرومات
رنگ پلاستیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021