منو

مادر رنگ پلاستیک زرد کرومات 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • رنگ پلاستیک
موجودی: موجود نیست
####

رنگ ها انواع مختلفی دارند. که متناسب با محیط مورد استفاده می توان بهترین را انتخاب کرد. یکی از انواع مختلف رنگ ، رنگ پلاستیک می باشد. که از جمله رنگ های با پایه آب می باشد. همانطور که می دانید رنگ هایی که دارای پایه آب هستند هتگام استفاده دارای بوی بسیار کمی هستند. که بعد از مدت کوتاهی رفع می شود. رنگ های پلاستیک قابلیت شستشو ندارند و برای همین برای محیط های کم رفت و آمد گزینه مناسبی هستند. همچنین یکی دیگر از خصوصیات این رنگ این است که حرارت و رطوبت را از خود عبور می دهند. همین نکته این رنگ را برای استفاده در سقف آشپزخانه ها مناسب ترین رنگ نشان می دهد.در ادامه قصد داریم مادر رنگ پلاستیک زرد کرومات را مورد بررسی قرار دهیم و با مشخصات این رنگ آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های رنگ ها و مصارف هر یک از آن ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

بررسی مشخصات و ویژگی های مادر رنگ پلاستیک زرد کرومات

 

این رنگ تولید صنایع رنگ کرومات می باشد. دارای وزن یک کیلوگرمی که از آن می توان در رنگ آمیزی سطوح داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. همچنین این رنگ برای استفاده در هنرهای طراحی و خطاطی هم مناسب می باشد. حلال این رنگ ها آب می باشد. ولی نکته قابل توجه این است که رنگ های پلاستیک مقاومت پایینی در مقابل شستشو دارند. کرومات از تولید کنندگان معتبر بازار رنگ می باشد که یکی از بهترین مادر رنگ های موجود در بازار را عرضه می کند.

مادر رنگ پلاستیک کرومات انعطاف پذیری ، چسبندگی و دوام بسیار بالایی دارد. و می توان در صورت نیاز رنگ آمیزی مجدد انجام داد. تا پوشش دهی بهتر ایجاد شود.این رنگ ناهمواری ها و ترک های کوچک را پوشش می دهد و اثری از آن ها باقی نمی گذارد. از این رنگ می توان برای تمامی محیط هایی که در معرض تعرق نیستند مانند کمد دیواری ها استفاده کرد. از آن جایی که حلال این رنگ آب می باشد، هیچ اثر تخریبی برای محیط زیست ندارد.

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
مادر رنگ تمام پلاستیک
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی سقف و پوشش های داخلی ساختمان
حلال
آب
رنگ
زرد
برند
صنایع رنگ کرومات
رنگ پلاستیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021