منو

رنگ نیم‌پلاستیک ممتاز افرنگ

4 ستاره
  • قدرت پوشش بسیار خوب
  • قیمت مناسب
  • پایه آب
  • سازگار با محیط زیست
  • کاربری آسان و اجرای سریع
  • سرعت خشک شدن بالا
موجودی: موجود نیست
####

رنگ نیم‌پلاستیک ممتاز افرنگ برای سطوح داخلی ساختمان طراحی شده است. از این رنگ می‌توانید بر روی سقف و دیوار و… به عنوان یک پوشش مقرون به صرفه مخصوصاً برای محیط‌های کم رفت و آمد استفاده کنید. این رنگ با استفاده از یک فرمولاسیون ویژه، عیوب سطح را به ساده‌ترین و بهترین روش ممکن می‌پوشاند. در اغلب مواقع می‌توانید از آن همزمان به عنوان رنگ و پرایمر نیز استفاده کنید.

این رنگ برای پوشش زیرین و به منظور اشباع کردن و آماده‌سازی سطوح داخلی گچی و سیمانی برای پوشش‌های آتی امولسیونی همچون رنگ تمام پلاستیک تهیه شده است. از رنگ نیم‌پلاستیک برای نقاشی کردن اجسام چوبی یا فلزی استفاده نکنید. معمولاً رنگ نیم‌پلاستیک برای دیوار، سقف و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ نیم‌پلاستیک قابل شستشو نمی‌باشد.

ویژگی‌های رنگ نیم‌پلاستیک ممتاز افرنگ

اگر بخواهیم از مزایا و ویژگی‌های این رنگ بگوییم، قدرت پوشش بسیار خوب، قیمت مناسب، بر پایه آب بودن آن، سازگار بودن با محیط زیست، کاربری آسان، اجرای سریع و سرعت خشک شدن بالای آن می‌باشد.

حلال این رنگ آب بوده و با مادر رنگ پلاستیک مشکات، تینت دو منظوره و یا جوهر همه کاره مشکات جهت دستیابی به رنگ دلخواه قابل ترکیب است.

 

روش استفاده از رنگ نیم‌پلاستیک ممتاز افرنگ

ابتدا سطح مورد نظر برای نقاشی را از هرگونه گرد و غبار و آلودگی پاک کنید. اگر سطح مورد نظر دارای پوسته‌هایی از رنگ قبلی باشد، باید آنها را با کاردک جدا کنید. اگر دیواری که می‌خواهید نقاشی کنید گچ خام است و تا به حال رنگ نخورده است، برای بار اول باید رنگ نیم پلاستیک را رقیق‌تر از مقدار معمول بزنید تا به خورد دیوار برود. برخی از نقاشان از پرایمر یا روغن الف برای آستر استفاده می‌کنند. بعد از خشک شدن، دفعات بعدی غلظت رنگ باید نسبت 10 کیلو رنگ به 6 کیلو آب داشته باشد.

همچنین بخوانید: رنگ پلاستیک: انواع آن، کاربرد آن، معایب و مزایای آن

مشخصات فنی

عمومی

فام رنگ
سفید
وزن های موجود
حلب ۲۳ کیلویی, دبه 11.5 کیلویی, گالن ۴ کیلویی
نوع رنگ
نیم پلاستیک
کد رنگ
PL-05
مناسب برای :
سطوح بتنی, سطوح سیمانی, سطوح گچی
برند
افرنگ
کشور تولید کننده
ایران
رنگ پلاستیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021