منو

مینی فرز ماکیتا مدل 9557HNG

4 ستاره
  • دارای عایق دوبل
  • مقاومت در برابر حرارت بالا
  • قفل شفت برای تغییر آسان صفحه
موجودی: موجود نیست
####

مینی فرزها ابزاری پرکاربرد و پر استفاده در کارهای ساختمانی و کارگاهی می باشد. مینی فرزها نسبت به فرزها ابعاد کوچکتر و وزن کمتری دارند و برای کارهای ظریف تر مورد استفاده قرار می گیرند. مینی فرز ماکیتا یکی از این موارد است.
ماکیتا از تولید کنندگان ابزار آلات ساختمانی و صنعتی با تولید ابزار آلات با کیفیت توانسته شهرتی جهانی برای خود دست و پا کند. و همواره مشتریان را به استفاده از ابزار تولیدی خود ترغیب کند. در ادامه با یکی از مینی فرزهای تولیدی ماکیتا آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

موتور و گیربکس مینی فرز ماکیتا

مینی فرز ماکیتا مدل 9557HNG

این مینی فرز ماکیتا دارای موتوری با عملکرد بالا و توان 840 واتی می باشد و ولتاژ ورودی آن 220 ولت می باشد. این فرز قدرت کافی برای برش سنگ و سنگ تراشی را دارد. قطر صفحه برشی که در این محصول استفاده می شود 115 میلی متر می باشد. این محصول دارای قفل شفت می باشد . که تعویض صفحه را برای کاربر آسان می کند. و کاربر می تواند با نگه داشتن قفل صفحه را تعویض یا نصب نماید. برای افزایش ایمنی در این دستگاه از سیستم عایق دوبل استفاده شده است . طراحی این محصول به صورت ارگونومیک بوده و همچنین از نکات دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است. که این فرز می تواند در حالت آزاد و بی باری در هر دقیقه 11000 با صفحه را به گردش در آورد.

برای تسلط بیشتر کاربر یک دسته جانبی برای محصول در نظر گرفته شده است. که قابلیت نصب در هر دو جهت چپ و راست را دارد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم. مقاومت بالای این مینی فرز ماکیتا در برابر حرارت در استفاده های طولانی مدت است.

در کل این مینی فرز ماکیتا می تواند گزینه مناسبی برای استفاده کنندگان  باشد.

برای خریدمینی فرز رونیکس مدل 3130 کلیک کنید.

برای مشاهده مشخصات مینی فرز توسن مدل 3258A کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2 کیلوگرم
توان
840 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
11000 دور در دقیقه
قطر صفحه
115 میلی متر
برند
ماکیتا - Makita
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021