منو

مینی فرز توسن مدل 3258A

4 ستاره
  • دارای دسته جانبی لرزش گیر
  • دارای پوسته گیربکس آلومینیومی
  • مجهز به شستی قفل کن گیربکس
موجودی: موجود نیست
####
مینی فرز توسن 2.45 کیلو گرم است. توان آن 850 وات می باشد و ولتاژ ورودی 220 ولت دارد. این مینی فرز توسن دارای سرعت گردش 11000 دور در درقیقه در حالت آزاد و بی باری می باشد. قطر صفحه برشی که در این محصول استفاده می شود 115 میلی متر می باشد. که تعویض آن بسیار ساده و با سرعت بالا انجام می گیرد.
کلید برقی که برای این محصول در نظر گرفته شده ، به صورت کشویی طراحی شده است. پوسته گیربکس آلومینیومی با کیفیت دارد. برای افزایش ایمنی یک حفاظ قابل تنظیم برای دستگاه طراحی شده است که می تواند ایمنی بیشتری برای کاربر به همراه داشته باشد. برای افزایش طول عمر این مینی فرز توسن از قطعات با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است.
برای تسلط بیشتر کاربر و همچنین جلوگیری از خستگی کاربر در استفاده های مداوم یک دسته کمکی لرزش گیر همراه محصول می باشد. کابل برق این محصول دارای اندازه دو متر می باشد. همچنین دارای روکش ضخیم است که مقاومت سیم را در برابر پارگی و آسیب دیدگی بالا می برد.

مینی فرز توسن

مینی فرز توسن 3258A

 

مینی فرز ها برای برش و سایش سطوح مختلف استفاده می شوند همچنین از آن ها میتوان برای تیز کردن قطعات استفاده کرد. مینی فرزها نمونه کوچکتر فرزها می باشند. به دلیل ابعاد کوچک و وزن پایینی که دارند برای ظریف کاری و همچنین امورات خانگی و همچنین کارگاه های کوچک گزینه مناسب تری نسبت به فرزها هستند.

توسن تولید کننده  ابزارآلات با کیفیت و قیمت مناسب مشتریان خاص خود را دارد. کیفیت محصولات توسن به محصولات نظیر برندهای  متابو یا بوش و… نمی رسد اما قیمت مناسب این ابزارآلات باعث شده توسن همواره مشتریان خورد را داشته باشد.

در ادامه قصد داریم یکی از مینی فرز های تولیدی شرکت توسن را به شما معرفی کنیم.

 

برای خریدمینی فرز ماکیتا مدل M9510 کلیک کنید.

برای خرید مینی فرز رونیکس مدل 3130 کلیک کنید.

برای خرید فرز آهنگری متابو مدل W2000 کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2.45 کیلوگرم
توان
850 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
11000 دور در دقیقه
قطر صفحه
115 میلی متر
برند
توسن - Tosan
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021