منو

مینی فرز آهنگری توسن مدل 3119A

4 ستاره
  • بدنه باریک و خوش فرم
  • دارای پوسته گیربکس آلومینیومی
  • مجهز به شستی قفل کن گیربکس
موجودی: موجود نیست
####

مینی فرز ها از جمله ابزارآلات برش و سایش می باشد. مینی فرزها نمونه کوچکتر فرزها هستند. به علت ابعاد کوچک و وزن پایینی که دارند برای کارهای ظریف همانند مصارف خانگی و همچنین کارگاه های کوچک مناسب می باشند. مینی فرز توسن 3119A از جمله فرزهای موجود در بازار است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

توسن با تولید ابزارآلات با کیفیت و قیمت مناسب طرفداران خاص خود را دارد. کیفیت محصولات توسن به محصولات نظیر شرکت های متابو یا بوش و… نمی رسد ولی به دلیل قیمت مناسب تر همواره انتخاب خیل عظیمی از مصرف کنندگان و استفاده کنندگان از ابزار آلات بوده است.

مینی فرزهای توسن دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند که در ادامه با یکی از این ابزارآلات بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی مینی فرز توسن 3119A

مینی فرز توسن 3119A.

این مینی فرز بدنه باریک و خوش فرمی دارد که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. توان این مینی فرز 900 وات می باشد. و ولتاژ ورودی آن 220 ولت است. کلید برق این دستگاه به صورت کشویی طراحی شده است. دارای پوسته گیربکسی آلومینیومی با کیفیت می باشد. برای تسلط بیشتر کاربر یک دسته کمکی در نظر گرفته شده است.  همچنین برای افزایش ایمنی برای کاربر یک حفاظ قابل تنظیم برای آن در نظر گرفته شده است.

کابل برق این محصول 2 متر با روکش ضخیم می باشد. کاربر می تواند صفحه برش این مینی فرز به راحتی و با سرعت تعویض کند.

سرعت این فرز در حالت بی باری و آزاد این مینی فرز توسن 11000 دور در دقیقه می باشد. وزن دستگاه 2.3 کیلوگرم می باشد و  رزوه مهره آن  M14 می باشد.

طراحی این محصول به صورتی است که  شیارهایی بر روی پوسته قرار گرفته است که به منظور اتصال بیشتر جریان هوا و خنک کردن آرمیچر و بالشتک و افزایش عمر اجزا داخلی دستگاه می باشد. همچنین دارای گیربکس کوچک برای دسترسی به مکانهای تنگ و باریک می باشد.

اگر به دنبال محصولی مشابه هستیدمینی فرز توسن مدل 3258A به شما پیشنهاد میشود  ، و یا اگر به کلا به دنبال خرید برند توسن نیستید میتوانید از  مینی فرز رونیکس مدل 3160  بهره ببرید .

 

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2.3 کیلوگرم
توان
900 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
11000 دور در دقیقه
قطر صفحه
115 میلی متر
برند
توسن - Tosan
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021