منو

متر لیزری هیوندای 100 متری مدل 102DM

4 ستاره
  • دارای صفحه نمایش سه خطی و بزرگ
  • دارای نور پس زمینه
  • قابلیت محاسبه فاصله , حجم , مساحت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • قابلیت اندازه‌گیری مداوم
موجودی: موجود نیست
####

در برخی مواقع ما نیاز به اندازه دقیق با درصد خطای بسیار کم داریم .، یعنی میلی متر ها هم نقش اساسی و مهمی دارند.  استفاده از ابزار های با درصد خطای بالا ،مشکلاتی را برای ما بوجود می آورد. که احتمال ضرر و زیان های بالا وجود دارد. و مطمئنا ما را به نتیجه ی مد نظر نخواهد رساند.
به طور نمونه  برای اندازه گیری مساحت ، فاصله یا  حجم. یک محیط اگر از ابزار تخصصی و دقیق اندازه گیری استفاده نکنیم. مطمئنا درصد خطای بالایی خواهیم داشت.  همانطور که اشاره شد میلی مترها هم برای ما اهمیت دارند. و احتمال دوباره کاری یا بروز مشکلات دیگر وجود دارد.در ادامه با مشخصاتمتر لیزری هیوندای 100 متری آشنا خواهیم شد.

برای آشنایی بیشتر با مترهای لیزری و مزیت های استفاده از این ابزار کلیک کنید.

برای حل این مشکل شرکت های زیادی پا به عرصه تولید ابزار دقیق اندازه گیری گذاشته اند. و سعی در رفع این نیاز بشر دارند. و تا حد بسیار زیادی موفق بوده اند. یکی از این شرکت ها ، شرکت هیوندای می باشد. که همواره ابزارهای صنعتی و ساختمانی با کیفیت و با قابلیت های بالایی تولید کرده است. و توانسته بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد . هیوندای با کیفیت بالای محصولات تولیدی رضایت استفاده کنندگان را برای خود به ارمغان آورد.و همواره انتخاب خیلی از نیازمندان به ابزاآلات بوده است.
با استفاده ازابزارهای دقیق اندازه گیری می توان نتیجه حاصله را خیلی به نتیجه واقعی نزدیک کرد .، چون به طور مثال در اندازه گیری فاصله نهایتا خطا در حد یک یا دو میلی متر خواهیم داشت.که مطمئنا مشکلی برای ما به وجود نخواهد آورد.

بررسی مشخصات متر لیزری هیوندای 100 متری 102DM

متر لیزری 100 متری هیوندای 102DM

خرید و مشخصات متر لیزری 100 متری هیوندای مدل 102DM

متر لیزری هیوندای 100 متری دارای صفحه نمایش بزرگ و نور پس زمینه صفحه نمایش جهت مشاهده آسان است. و برای اندازه گیری فاصله , حجم , مساحت، همچنین جمع و تفرق و محاسبه وتر با استفاده از رابطه فیثاغورث مناسب است. دارای قابلیت اندازه‌گیری مداوم و دارای حافظه (ذخیره سازی 20 داده آخر) است.  دامنه اندازه گیری دستگاه 0.2 تا 100 متر است و دارای دقت اندازه گیری +-2 میلی متر در هر 10 متر است.لیزری که در این دستگاه به کار رفته لیزر کلاس 2 می باشد که آسیب کمتری به چشم وارد می کند. صفحه نمایش 3 خطی دارد و برای محاسبه فاصله ،حجم و مساحت بر اساس واحد های اندازه گیری متر , اینچ , فوت مناسب است.

برای خرید متر لیزری 60 متری هیوندای مدل 602DM کلیک کنید.

برای خرید متر لیزری 80 متری هیوندای مدل 802DM کلیک کنید.

 

 

مشخصات فنی

عمومی

ابعاد
11.5x5x2 سانتی متر
وزن
104 گرم
برد
100 متر
دامنه اندازه
0.2 تا 100 متر
دقت
+-2 میلی متر
نوع لیزر
کلاس 2
منبع تغذیه
باتری نیم قلمی
واحدهای اندازه گیری
متر , اینچ , فوت
حافظه ذخیره سازی
دارد.( 20 داده آخر)
امکان تبدیل واحدهای اندازه گیری
دارد.
دما در حین کار
0-40 درجه سانتیگراد
برند
هیوندای - Hyundai
مترلیزری

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021