منو

فرز سنگبری رونیکس 230 میلیمتر مدل 3241

4 ستاره
  • دارای موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی
  • مجهز به بلبرینگ های ضد غبار
  • دارای کلید ضد غبار
  • دارای دسته جانبی ارگونومیک
  • طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر
  • قابلیت کنترل سرعت
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات برقی بسیار زیادی وجود دارد که کارایی های متنوعی دارند . در این میان فرز ها به علت کارایی بسیاری که دارند و همچنین نیاز ضروری بسیاری از مشاغل هستند از سایر ابزار برقی تمایز پیدا می کند . به طوری که در اکثر فعالیت های مشاغل مربوط به ساختمان ، آهنگری ، تاسیسات و صنعتی داشتن فرز بسیار مهم حیاتی به نظر می رسد. از این ابزار برای برش فلزات ، برش سنگ ها و موارد دیگر استفاده می شود.
شرکت های زیادی دست به تولید فرز زده اند. که هرکدام از این شرکت ها برای باقی ماندن در رقابت با سایر برندها  ، در طراحی و تولید ابزارآلات با کیفیت و متنوع از جمله فرزها در تکاپو هستند. شرکت رونیکس یکی تولید کننده های ابزار آلات می باشد که با تولید ابزار با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. و توانسته بخش عمده ای از بازار ابزار آلات را به خود اختصاص دهد.
رونیکس فرزهای گوناگون با کارایی های متفاوت تولید کرده است. یکی از این محصولات فرز سنگبری رونیکس 3241 است. که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای آشنایی بیشتر با فرزها و انواع آن کلیک کنید.

بررسی ویژگی های فرز سنگبری رونیکس 3241

فرز سنگبری رونیکس 230 میلیمتر مدل 3241

فرز سنگبری رونیکس 230 میلیمتر مدل 3241

این نوع فرز دارای یک موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی است که برای انجام کاربری های طولانی مدت و پرفشار برش و سایش بسیار مناسب است. این محصول رونیکس از آرمیچر و بالشتک های صنعتی دارای بالاترین کیفیت سیم پیچی با استاندارد CE استفاده می کند. همچنین برای جلوگیری از استهلاک زودرس دستگاه با بلبرینگ های ضد غبار تجهیز شده است.این محصول برای کارهای سنگ بری , تاسیسات, ساختمانی, عمومی صنعتی مناسب است.

همچنین برای بهبود گردش هوا داخل دستگاه و همچنین افزایش عمر مفید. موتور یک طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر انجام گرفته است. همچنین این محصول دارای کلید ضد غبار مطابق با استاندارد TUV و کابل 4 متری با مقاومت بالا با استاندارد VDE آلمان است. دسته جانبی ارگونومیک دارد. توان موتور این محصول 2400 وات می باشد. قطر صفحه برش 230 میلیمتر، همچنین سرعت در حالت آزاد و بی باری فرز 3241، 6000 دور در دقیقه است. (تعداد دوری که دستگاه در حالت آزاد در یک دقیقه می چرخد.)

این محصول قابلیت کنترل سرعت دارد.

برای خرید فرز سوپر سنگ بری رونیکس مدل 3220 کلیک کنید.

برای خرید فرز سنگ بری دیوالت مدل DWE4579 کلیک کنید.

برای خرید فرز سنگبری آروا مدل 5532 کلیک کنید.

برای مشاهده مشخصات سنگ فرز بوش GWS24-230H فرز سنگ بری کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای
سنگ
وزن
5.3 کیلوگرم
توان
2400 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
قطر صفحه برش
230 میلیمتر
سرعت در حالت آزاد و بی باری
6000 دور در دقیقه
دسته جانبی ارگونومیک
دارد.
قفل سوئیچ
ندارد.
قابلیت کنترل سرعت
دارد.
قابلیت برش با زاویه
ندارد.
حفاظ
دارد.
طول کابل
4 متر
برند
رونیکس - Ronix
ساخت
چین
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021