منو

عینک جوشکاری اتوماتیک اینکو AHM112

4 ستاره
  • ایمنی بالا
  • صرفه جویی در زمان
  • طراحی مناسب
موجودی: موجود نیست
####

توضیحات  محصول عینک جوشکاری اتوماتیکAHM112

امروزه مصرف آهن آلات و فراورده های صنعتی وابسته به آهن. را جوشکاران را به استفاده از عینک های جوشکاری مجاب می کند .اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .این پست را بخوانید.

این نیاز به اندازه ای است که شرکت های متعددی پا به عرصه  تولید محافظ هایی کرده اند. که چشم جوشکاران آسیب نبیند.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن

مطمئنا ایمنی ، بحث اصلی و اصولی هر کاری است. محافظت شخصی با استفاده از ابزار، موانع، علائم و موارد دیگر است. در این بین در صنعت جوشکاری نمی‌توان  عینک جوشکاری با کیفیت مثل عینک جوشکاری AHM112 را بی اهمیت در نظر گرفت . بسیاری از شاغلین مشاغل مختلف در حین انجام وظیفه  چشم هایشان در معرض خطرات فراوانی قرار دارد. در این میان جوشکارها،  با خطر جدیتری از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه اند  .یا شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از کار قرار دارند. در ادامه به معرفی این  عینک جوشکاری می پردازیم.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت مثل عینک جوشکاری اتوماتیکAHM112 مهم است؟

همانطور که می دانید بسیاری از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند تاثیرات جبران ناپذیری روی زندگی و آینده فرد بگذارد. ساتع شدن نورهای مرئی و نامرئی در دراز مدت اثرات وحشتناکی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

 

عینک جوشکاری از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک جوشکاری اتوماتیک  ایمن‌تر طراحی شده اند. و معمولا استفاده آسانتری دارند. استفاده از این عینک ها باعث می شود  همیشه بتوانید به وضوح همه جزییات کار را ببینید، نیاز به بلند کردن مدام عینک جوشکاری ندارید. که همین به معنای کاهش احتمال صدمات خارجی مانند جرقه جوش و فلز و کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز است.و همچنین باعث صرفه جویی در زمان می شود.

برای خرید عینک جوشکاری اینکو HSG07-B کلیک کنید.
برای خرید عینک ایمنی جوشکاری اتوماتیک 1200A-B کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

اندازه
95*31
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021