منو

عینک ایمنی پارکسون ABZ مدل WG20551

4 ستاره
  • دارای لنز گرد بازشو شماره 5
  • نگهدارنده سبز رنگ لنز از جنس ABS
  • قابلیت استفاده از لنز شفاف برای فعالیت های صنعتی دیگر
موجودی: موجود نیست
####

عینک ایمنی پارکسون ABZ مدل WG20551

همانطور که می دانید رعایت ایمنی در  کار مهمترین قسمت کار است  چون در صورت  عدم رعایت  ایمنی در کار ،هر لحظه احتمال هر اتفاقی وجود دارد که می تواند  صدمه های جبران ناپذیری هم از لحاظ مالی هم از لحاظ جسمی  بوجود آورد. در جوشکاری هم این نکته بسیارمهم و اساسی  است و حتی ایمنی در جوشکاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . به شما توصیه می کنم.با ما همراه باشید.
عینک جوشکاری به قدری مهم است که شرکتهای زیادی دست به تولید آن می زنند.یکی از این محصولات تولیدی عینک ایمنی پارکسون ABZ مدل WG20551 جوشکاریاست.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

قاعدتا برای بالا بردن ایمنی در کار  از ابزار و وسایلی استفاده می کنیم عینک جوشکاری و آهنگری یکی از این وسایل ایمنی می باشد.که می تواند بسیاری از خطرات برای چشم افراد را دفع کند. خیلی از کارکنان مشاغل  مختلف در هنگام کار،  چشم هایشان در معرض خطرات بسیاری  قرار دارد.ولی  جوشکاران،  با خطرات  بیشتری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه هستند .و اینکه آنها با  شرایط ناشی از قرار گرفتن در مقابل ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از جوشکاری در صورت عدم رعایت ایمنی صدمه های جدی تری می بینند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

خیلی  از خطرات جوشکاری کردن با عدم رعایت نکات ایمنی  می تواند اثرات  وحشتناکی روی زندگی و آینده فرد بگذارد قرار دهد. انتشار نورهای مرئی و  همچنین نورهای نامرئی  در دراز مدت اثرات  بدی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک ایمنی پارکسون ABZ مدل WG20551 جوشکاریاز چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک ایمنی پارکسون ABZ مدل WG20551 جوشکاری کاملا ایمن  طراحی شده است. که استفاده از این عینک ها باعث می شود احتمال ورود براده ها و ذرات معلق دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کم کند.همچنین  کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز گویای  اهمیت عینک است.

برای خرید عینک جوشکاری اتومات ممتاز کلیک کنید.
برای خرید عینک ایمنی اینکو مدل HSG07-B کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

توضیحات دیگر
دارای هواکش های گرد غیر مستقیم
از جنس
ساخته شده از جنس پلاستیک PVC
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021