منو

عینک ایمنی جوشکاری اتوماتیک 1200A-B

4 ستاره
  • عینک دارای لنز جوشکاری اتوماتیک و دو جداره
  • 4 عدد سوپاپ تهویه در طرفین
موجودی: موجود نیست
####

 عینک ایمنی جوشکاری اتوماتیک 1200A-B:

چرا ما باید از عینک ایمنی جوشکاری اتوماتیک 1200A-B استفاده کنیم؟

استفاده از عینک ایمنی مناسب برای کارهای جوشکاری و مشاغل مشابه بسیار نکته قابل توجه و مهمی است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . با ما باشید.

نیاز به عینک جوشکاری آنقدری مهم است . که خیلی از شرکتها پا به عرصه تولید این نوع کالاها گذاشته اند.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب ؟

همه ما جمله ” اول ایمنی بعد کار را بارها شنیده ایم”. برای ایمنی در کار  با استفاده از ابزار، موانع، علائم و موارد دیگر ما می توانیم این مبحث را تا حدودی به سرانجام برسانیم. در  صنعت جوشکاری نمی‌توان  استفاده از عینک های جوشکاری مناسب مانندعینک ایمنی جوشکاری اتوماتیک 1200A-B را بی اهمیت در نظر گرفت . بسیاری از شاغلین مشاغل مختلف در حین کار  چشم هایشان در معرض خطر قرار دارد. در این میان چشم های جوشکاران ،  با خطرات جدیتری  مواجه است . شرایطی که ممکن است با در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از کار ، برای جوشکاران مشکلاتی ایجاد کند. در ادامه به معرفی این  عینک جوشکاری می پردازیم.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت مهم است؟

همانطور که می دانید تعداد زیادی  از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که این خطرات  می تواند تاثیرات جبران ناپذیری روی زندگی و آینده فرد بگذارد. ساتع شدن نورهای مرئی و نامرئی در طولانی  مدت اثرات بسیار خطرناکی روی چشم و مغز انسان می گذارد.

 

عینک جوشکاری از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک  جوشکاری اتوماتیک 1200A-B به صورت ایمن طراحی شده اند. و معمولاهم استفاده آسانتری دارند. هم استفاده از این عینک ها باعث می شود  همیشه بتوانید به صورت واضح همه جزییات کار را ببینید، نیاز به بلند کردن مدام عینک جوشکاری ندارید. که همین به معنای کاهش احتمال صدمات خارجی مانند جرقه جوش و فلز و کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز است.و صرفه جویی در زمان از نکات قابل توجه در استفاده از این محصول است.

برای خرید  عینک جوشکاری اتومات ممتاز  کلیک کنید.
برای خرید عینک جوشکاری اتومات تک پلاس کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

نوع عینک
اتوماتیک
میزان ایمنی
بسیار بالا
وزن
200 گرم
مناسب برای
جوشکاری
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021