منو

دریل چکشی رونیکس مدل 2213

4 ستاره
  • موتور قدرتمند
  • دیمر دار
  • دارای قابلیت راست گرد و چپ گرد
  • دارای کلید گازی
  • سه نظام اتوماتیک
موجودی: موجود نیست
####

همانطور که می دانید از دریل ها عموما برای سوراخکاری و باز و بسته کردن پیچ ها استفاده می کنند. یکی از انواع دریل ها ، دریل های چکشی هستند. ، از دریل های چکشی برای سوراخ کردن سطوح سخت و محکم مانند مصالح ساختمانی استفاده می شود. دریل های چکشی در هنگام سوراخکاری ضرباتی را در حالت چرخش به سطح وارد می کنند و باعث سرعت بخشیدن به عملیات سوراخکاری می شوند.
شرکت های مختلفی دست به تولید دریل های چکشی زده اند. دریل چکشی رونیکس 2213 از جمله دریل های چکشی موجود در بازار است که طرفداران خود را دارد. رونیکس با تولید ابزارآلات با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته در میان مصرف کنندگان و استفاده کنندگان از ابزار .، از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

در ادامه ما سعی داریم یک نوع دریل چکشی رونیکس. ، یعنی دریل 2213 را به شما معرفی کنیم و خصوصیات و ویژگی های این محصول رونیکس را مورد بررسی قرار دهیم .پس با ما همراه باشید.

 

بررسی مشخصات دریل چکشی رونیکس 2213

دریل چکشی رونیکس مدل 2213

برای سوراخکاری سطوح بتنی و سطوح سخت معمولا از مته های الماسه استفاده می کنند. اما در برخی موارد به قدری سطح  سوراخکاری محکم و سخت است که ما را با مشکل مواجه می کند در این زمان دریل های چکشی می توانند این نیاز و مشکل ما را برطرف کنند. دریل های چکشی در حین سوراخکاری ضرباتی را با سرعت بالا و به صورت متوالی به سطح وارد می کنند و باعث می شوند سطح راحت تر و با سرعت بیشتری سوراخ شود.

این دریل چکشی رونیکس  دارای قابلیت سوراخکاری معمولی و همچنین چکشی است که این باعث می شود. خیل عظیمی از سوراخکاری ها روی سطوح مختلف را بتوان با این دریل رونیکس انجام داد.

این دریل چکشی رونیکس دارای موتوری قدرتمند با توان 650 وات است. دارای بدنه ارگونومیک منحصربفرد برای سوراخکاری و پیچ کاری روی سطوح مختلف در صنایع مختلف است. دسته گردان ارگونومیک با قابلیت چرخش 360 درجه و مجهز به مخزن مته دارد.  این دریل چکشی رونیکس دیمر دار است. و با کلید الکترونیکی دیمردار می توان سرعت چرخش مته را تنظیم کرد. همچنین کلید گازی برای تنظیم سرعت حداکثر و حداقل دارد. که داشتن کلید گازی و کلید دیمردار برای تنظیم سرعت چرخش مته می تواند در بسیاری از موارد به ما کمک کند.
همچنین کلید الکترونیک چپ گرد و راست گرد ضد غبار با استاندارد TUV دارد. همچنین می توان به این مورد هم اشاره کرد که این محصول دارای دکمه ای مخصوص روی دسته است که برای محکم نگه داشتن میله تنظیم عمق طراحی شده است. همچنین سه نظام اتوماتیک با ظرفیت 13 میلی متر دارد. برای استفاده مداوم کلید قفل کن در آن به کار برده شده است.

برای مشاهده مشخصات  دریل چکشی ماکیتا HP1631K کلیک کنید.

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2.4 کیلوگرم
منبع تغذیه
برق
ولتاژ ورودی
220 ولت
توان
650 وات
سیستم گردش
راست گرد و چپ گرد
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
صفر تا 3000 دور در دقیقه
نوع سه نظام
اتوماتیک
سایز سه نظام
13 میلی متر
حداکثر تعداد ضربه در دقیقه در حالت آزاد
48000 ضربه در دقیقه
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب
25 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در فلز
13 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در بتن
13 میلی متر
چراغ LED برای کار در محل های تاریک
ندارد.
قابلیت کنترل سرعت
دارد. ( کلید گازی )
ترمز الکترونیک
ندارد.
کلید الکترونیکی دیمر
دارد.
قفل سوئیچ
دارد.
دسته ارگونومیک گردان با قابلیت 180 درجه چرخش
دارد.
کابل برق
3 متری
میله تنظیم عمق
دارد.
برند
رونیکس - Ronix
دریل

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021