منو

خرید عینک جوشکاری مدل TX-009

4 ستاره
  • جذب کننده اشعه ی ماورای بنفش و اشعه ی مادون قرمز
  • انعطاف پذیر
  • دارای فیلتر دودی رنگ و متحرک
  • زمان پاسخ گویی 0.5 میلی ثانیه
موجودی: موجود نیست
####

عینک جوشکاری مدل TX-009

امروزه ایمنی و افزایش ایمنی اولویت اصلی هر کاری است.در اکثر مشاغل خصوصا در جوشکاری هم این نکته حائز اهمیت است .اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با بمانید.
بسیاری از شرکتها در زمینه تولید وسایل ایمنی فعالیت می کنند،که عینک جوشکاری هم از این دسته کالاهای ایمنی می باشد.یکی از این عینک های تولید شده در این شرکت ها عینک جوشکاری مدل TX-009 است که می تواند از چشمان کاربر محافظت لازم را انجام دهد.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

همانگونه که می دانید  داشتن  ایمنی کامل برای پیشگیری از  خطرات و بوجود آمدن مشکلات بسیار مهم است که  با استفاده از ابزار، موانع، علائم و چندین مورد دیگر صورت می گیرد. وسایل گوناگونی برای این هدف ساخته شده اند. در صنعت جوشکاری نمی‌توان استفاده از عینک ایمنی جوشکاری  را یک موضوع پیش پا افتاده  دانست . بسیاری از کارکنان مشاغل در حین انجام کار،  چشمهایشان در معرض خطرات مختلفی  قرار می گیرد . ولی جوشکاران،  با خطرهای بسیار جدی تری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه اند  .خطراتی مثل  قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

معمولا اکثر خطراتی که حین کار برای کاربر بوجود می آید می تواند صدمه های غیر قابل جبرانی برای فرد باقی بگذارد.همتنطور که می دانید انتشار نورهای مرئی و حتی نامرئی در طولانی مدت اثرات وحشتناکی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک جوشکاری مدل TX-009 از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک جوشکاری TX-009 به صورتی  طراحی شده است. که می تواند از چشم در برابر اتفاقات و خطراتی  که در بالا ذکر شد محافظت کند.ملنند احتمال وارد شدن براده های آهن ،فلر و ذرات دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کاهش دهد.این عینک ها با جذب اشعه ی ماورای بنفش و اشعه ی مادون قرمز ایمنی چشم را برقرار می کنند, همچنین دارای فیلتر دودی رنگ و متحرک می باشند.

برای خرید عینک ایمنی پارکسون ABZ مدل WG20551 کلیک کنید.
برای خریدعینک جوشکاری اتوماتیک اینکو AHM112 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
90 گرم
جنس
پلاستیک
ابعاد
17*6*4 سانتی‌متر
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021