منو

خرید عینک جوشکاری مدل G003

4 ستاره
  • دارای پوشش UV
  • عینک ایمنی استاندارد جهت جوشکاری
  • ضد اشعه ی مادون قرمز
  • دارای ساختار انعطاف‌پذیر
موجودی: موجود نیست
####

عینک جوشکاری مدل G003

امروزه بالا بردن ایمنی در کار یکی از نکات  مهم و با اولویت در هر کاری است.در جوشکاری هم این نکته حائز اهمیت است و حتی توجه به ایمنی در جوشکاری در برخی موارد  از اهمیت بالاتری نسبت به سایر مشاغل برخوردار است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با ما باشید.
نیاز به عینک جوشکاری و بالابردن ایمنی در جوشکاری که شرکت های زیادی برای  تولید محافظ هایی برای چشم  اقداماتی انجام داده اند. که چشم جوشکاران آسیب نبیند.تولید دیگری از عینک های ایمنی جوشکاری عینک جوشکاری مدل G003 است.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

مطمئنا ایمنی ، بحث بسیار با اهمیت در هر کاری است. بالا بردن ایمنی برای پیشگیری از  خطرات و بوجود آمدن مشکلات ،با استفاده از ابزار، موانع، علائم و چندین مورد دیگر صورت می گیرد. که ابزار نقش مهمتری دارند.در صنعت جوشکاری نمی‌توان استفاده از عینک ایمنی جوشکاری  را بی اهمیت در نظر گرفت . بسیاری از کارکنان مشاغل در حین انجام کار،  چشم هایشان در معرض خطرات زیادی قرار دارد.اما جوشکاران،  با خطرهای بسیار جدی تری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه اند  .یا شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از کار قرار دارند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

خیلی از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند تاثیرات جبران ناپذیری روی زندگی و آینده جوشکار بگذارد. انتشار نورهای مرئی و حتی نامرئی در طولانی مدت اثرات وحشتناکی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک جوشکاری مدل G003 از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک جوشکاری مدل G003 به صورتی  طراحی شده است. دارای پوشش UV می باشد , دارای ساختار انعطاف‌پذیر و ضد اشعه ی مادون قرمز است که استفاده از این عینک ها باعث می شود   احتمال وارد شدن براده ها و ذرات دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کاهش دهد.

برای خرید عینک جوشکاری 3M مدل 14459 کلیک کنید.

برای خرید عینک جوشکاری مدل THN1 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
38 گرم
ابعاد
20*9*5 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021