منو

خرید عینک جوشکاری دوجداره اتومات سولار پاور

4 ستاره
  • مناسب برای جوشکاری،نجاری،تراشکاری
  • ساخت چین
موجودی: موجود نیست
####

توضیحات  محصول عینک جوشکاری دوجداره اتومات سولار پاور

امروزه داشتن ایمنی در کار یکی از نکات با اهمیت و قابل توجه در هر کاری است.در جوشکاری هم این نکته  وجود دارد و حتی توجه به ایمنی  اهمیت بالاتری دارد.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با ما باشید.درادامه ما عینک جوشکاری دوجداره اتومات سولار پاور را معرفی خواهیم کرد.

نیاز به عینک جوشکاری و بالابردن ایمنی در جوشکاری که شرکت های متعددی پا به عرصه  تولید محافظ هایی کرده اند. که چشم جوشکاران آسیب نبیند. این عینک  را هم می توان در تراشکاری یا نجاری استفاده کرد.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

مطمئنا ایمنی ، مبحث بسیار مهمی در هر کاری  است. بالا بردن ایمنی برای جلوگیری از رخداد خطرات و بروز مشکلات  با استفاده از ابزار، موانع، علائم و موارد دیگر صورت می گیرد. در این بین در جوشکاری نمی‌توان استفاده از عینک جوشکاری مانند عینک جوشکاری دوجداره اتومات را بدون اهمیت در نظر گرفت . بسیاری از شاغلین مشاغل مختلف در حین کار چشم هایشان در معرض خطرات فراوانی قرار دارد. در این بین جوشکاران،  با خطرهای بسیار جدیتری از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه اند  .یا شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از کار قرار دارند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

همانطور که می دانید بسیاری از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند تاثیرات جبران ناپذیری روی زندگی و آینده فرد بگذارد. ساتع شدن نورهای مرئی و نامرئی در دراز مدت اثرات وحشتناکی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک جوشکاری دوجداره اتومات سولار پاور از چشم چگونه حافظت میکند ؟

این عینک  به صورت کاملا  ایمن طراحی شده است.  استفاده از این عینک ها باعث می شود  که  احتمال وارد شدن براده ها و ذرات دیگر به چشم را کاهش دهد که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری . همچنین  کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز است از مزایای دیگر محصول است.همچنین با توجه به اتومات بودن عینک استفاده از این عینک باعث صرفه جویی در زمان هم می شود.

برای خرید عینک جوشکاری پارکسون مدل WG20951 کلیک کنید.

برای خرید عینک جوشکاری مدل G003 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

استاندارد
ANSI Z87.1
جنس
PP پلی پروپیلن/PA پلی آمید
توضیحات
باتری لیتیوم 60mah - زمان تاخیر 0.2 ثانیه, دارای ابعاد 70mm*40mm*30mm, دارای لنز دو جداره ی تیره شونده ی اتومات, دمای کارکرد 10- تا 65 درجه سانتیگراد, زمان سوِییچ 0.0001 ثانیه, سایه روشن :DIN4 /سایه تاریک :DIN11, منبع تغذیه باتری و شارژ خورشیدی
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021