منو

خرید عینک جوشکاری اتومات تک پلاس

4 ستاره
  • مناسب برای جوشکاری
  • دارای استاندارد
  • کیفیت متناسب
موجودی: موجود نیست
####

روزانه مصرف آهن آلات و فراورده های صنعتی وابسته به آهن. را جوشکاران را مجاب بر این میکند که از ماسک های محافظ جوشکاری استفاده کنند .اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید  پیشنهادمیکنم این پست را بخوانید

این نیاز به اندازه ای است که شرکت های متعددی در این عرصه باپه تولید محافظ هایی کرده اند. که چشم جوشکاران آسیب نبیند ،

درادامه در نماتولز بیشتر در باره عینک های جوشکاری توضیح خواهیم داد

 

عینک جوشکاری چیست ؟؛ از مزایا و قیمت تا معرفی  انواع عینک جوشکاری اتوماتیک:

قطعا توجه به ایمنی، بخشی اصلی از رویه‌های صحیح و اصولی کار است. محافظت شخصی شامل ابزار، موانع، علائم و موارد دیگر است. در این میان در صنعت جوشکاری نمی‌توان اهمیت عینک جوشکاری با کیفیت را کم در نظر گرفت. بسیاری از دانشمندان ، پزشکان، کارگرهای ساختمانی و… کار هایی را روزانه‌ انجام می‌دهند که چشم آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد. در این بین جوشکارها،  با خطر جدی آسیب‌دیدگی چشم  مواجه اند  .یا شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده، دود یا پرتوهای ناشی از کار قرار دارند. در ادامه به معرفی این  عینک جوشکاری می پردازیم.

 

نمونه چشم آسیب دیده در اثر جوشکاری

چشمی که در اثر جوشکاری آسیب میبیند قرمز میشود

 

 

 

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت مهم است؟

همه ما میدانیم جوشکاری نوری مرئی را ایجاد می‌کند، که می تواند مضر باشد. هم‌چنین پرتوهای نامرئی از جمله ماوراء بنفش (UV) و اشعه مادون قرمز (IR) نیز در این کار وجود دارد که خود خطرات بسیار زیادی برای چشم دارند.

تشعشعات نامرئی، چون دیده نمی‌شوند اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند اما این تشعشات اثرات دراز مدت بر روی بینایی و حتی مغز فرد دارد و می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری ایجاد كند. به همین جهت اگر به دنبال خرید عینک جوشکاری هستید پیشنهاد میکنیم عینک جوشکاری مراجعه کنید  .

محافظت عینک جوشکاری از چشم چگونه حافظت میکند ؟

محافظ جوشکاری شفاف در حقیقت دارای چندین لایه هستند که از چشم محافظت میکنند . آنها همچنین چشم را از خطرات مختلفی مانند گرما، جرقه و سایر خطرات محافظت می‌کنند.

گفته های انجمن پیشگیری از نابینایی آمریکا،حاکی از این است ، هر ساله بیش از 700,000 آمریکایی به چشم خود در محل کار آسیب وارد میکنند که قطعا آمار کشور عزیزمان ایران  خیلی با این مقدار فاصله چندانی ندارد  .

و طبق تحقیقات موسسه تحقیقاتی ایمنی لیبرتی، آسیب های چشمی یک چهارم آنها ، از آسیب‌های جوشکاری را تشکیل می‌دهد و تقریباً شایع‌ترین آسیب ها، آسیب های جوشکارها محسوب می‌شود. کسانی که بیشتر در معرض جراحات چشمی مربوط به جوش قرار دارند، کارگران در صنایع هستند که ماشین آلات صنعتی و تجاری، تجهیزات رایانه‌ای و محصولات فلزی تولید می‌کنند.

اگر به سلامت چشم خود اهمیت فراوان میدهید پیشنهادمیکینم به خرید محافظ چشم مراجعه کنید .

عینک جوشکاری اتوماتیک چیست ؟

عینک جوشکاری اتوماتیک برای کار های آسان‌تر و ایمن‌تر طراحی شده اند. که همیشه بتوانید به وضوح همه جزییات کار را ببینید، نیاز به بلند کردن مدام عینک جوشکاری از بین می‌رود. که این به نوبه خود به معنای کاهش احتمال صدمات خارجی مانند جرقه جوش و فلز و کاهش قرار گرفتن در معرض خطر در معرض اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز است.

این نوع عینک سال 1981،توسط تولید کننده سوئدی Hornell International شاتر الکترونیکی LCD را معرفی و ساخته شد که با تشخیص حسگر قوس جوشکاری روشن، به طور خودکار تاریک می‌شد.

از فایده های استفاده از عینک جوشکاری اتوماتیک این است که جوشکار نیازی به تنظیم موقعیت کلاه جوش به صورت دستی ندارد که نه تنها باعث صرفه جویی در وقت می‌شود بلکه خطر قرار گرفتن در معرض نور مضر ناشی از فرآیند جوشکاری را نیز کاهش می‌دهد.

اگر به دنبال محصولی مشابه میگردید پیشنهاد میکنیم  به خرید عینک جوشکاری کلید دار اتومات 3 کلید ممتاز مراجعه کنید .

 

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
650 g
جنس
PVC
ابعاد
32*34*32 سانتی متر
جنس لنز
تیره شونده از 9تا 133 ولوم
استاندارد
A1:2009
مناسب برای
جوشکاری
ساخت
ایران
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021