منو

اور فرز نجاری رونیکس مدل 7112

4 ستاره
  • موتور قدرتمند 1850 واتی
  • دارای مکانیزم تنظیم عمق برش
  • قابلیت تنظیم ارتفاع در 3 سطح متفاوت
  • سه نوع ظرفیت کولت
  • با قابلیت Soft-Start
  • دارای فنرهای با دوام فولادی
  • صفحه پایه پلاستیکی متحرک
  • سیستم قفل کن
  • قفل اسپیندل
موجودی: موجود نیست
####

اور فرزها دستگاهی است برای ایجاد شیار، زه وار، ایجاد سوراخ و برش و ایجاد اتصال های چوبی و بسیاری دیگر از انواع اموری که در کار نجاری انجام میشود. مناسب می باشد. از اور فرزها در موارد مختلفی استفاده می شود. از ساخت مبلمان و کتابخانه ها گرفته تا هم تراز کردن دو یا چند قطعه چوبی با یکدیگر. اور فرز رونیکس یکی از محصولات شرکت رونیکس می باشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.

معرفی اور فرز رونیکس

اور فرز نجاری رونیکس مدل 7112

اور فرز نجاری رونیکس مدل 7112 دارای موتوری قدرتمند

این اور فرز موتور قدرتمند 1850 واتی دارد. که می تواند طیف گسترده ای از کارهای نجاری را با استفاده از آن انجام داد. ولتاژ وردی این محصول 220 ولت میباشد.  سرعت گردش در حالت آزاد و بی باری این اور فرز از بین 5000 تا 22000 دور در دقیقه متغیر می باشد. این دستگاه دارای مکانیزم تنظیم عمق برش است. همچنین برای داشتن نهایت دقت در کار، قابلیت تنظیم ارتفاع در 3 سطح متفاوت برای این محصول در نظر گرفته شده است.

این محصول دارای سه نوع ظرفیت کولت 6 میلی متر، 8 میلی متر، 12 میلی متر می باشد. در طراحی این محصول از ساختار آلومینیومی استفاده شده است که باعث دوام و دقت بالای بدنه شده است. قابلیت Soft-Start دارد. کفی این محصول  از آلیاژ آلومینیوم به همراه فنرهای با دوام فولادی در طرفین دستگاه ساخته شده است. برای راحتی کاربر از دستگیره های نرم لاستیکی در ساخت آن استفاده شده است.به منظور محافظت از کفی و افزایش راحتی لغزش روی قطعه‌کار ، صفحه پایه پلاستیکی متحرک در این دستگاه به کار رفته است. دارای سیستم قفل کن می باشد. برای تغییر آسان و ایمن تیغه الماسه قفل اسپیندل برای آن در نظر گرفته شده است. برای جلوگیری از پرتاب تراشه ها و پخش گرد و غبار از محافظ پلاستیکی گرد و غبار استفاده شده است.

از این اور فرز می توان برای  ایجاد شیار، ایجاد سوراخ و برش، زه‌وار، شکل دادن به لبه، تراش قطعات و کاربردهای دیگری استفاده کرد.

برای خرید اور فرز نجاری رونیکس مدل 7108 کلیک کنید.

برای خرید اور فرز نجاری ماکیتا مدل 3601B کلیک کنید.

برای خرید اور فرز نجاری متابو مدل OFE 738 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
6 کیلوگرم
توان
1850 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
5000 تا 22000 دور در دقیقه
اندازه کولت
6-8-12 میلی‌متر
قابلیت کنترل سرعت
دارد.(دیمر)
حفاظ
دارد.
قفل اسپیندل
دارد.
قابلیت soft start
دارد.
سیستم قفل کن
دارد.
برند
رونیکس - Ronix
اورفرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021