منو

اره عمودبر رونیکس مدل 4110

4 ستاره
  • موتور قدرتمند با 600 وات توان
  • دارای کولت بدون کلید
  • مجهز به مکانیزم اهرم تنظیم کننده زاویه کفی
  • دارای گیربکس آلومینیومی
  • قابلیت زاویه دار شدن پایه آلومینیومی
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات مختلفی برای برشکاری سطوح مختلف طراحی و تولید شده اند. اره عمودبر یکی از ابزارآلات برای برش چوب، تخته لایی، نئوپان، فیبر، آلومینیوم، پلاستیک و سطوح دیگری استفاده میشود.به علت حرکت خاص تیغه برش اره های عمود بر ، این دستگاه به نام اره چکشی هم شناخته می شود. شرکت رونیکس یکی از برندهای تولید کننده ابزارآلات مختلف ، در زمینه برش هم ابزار مختلفی تولید کرده است. اره عمودبر رونیکس یکی از مواردی است که در ادامه سعی داریم. به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

اره عمودبر رونیکس 4110

اره عمودبر رونیکس مدل 4110 با موتوری قدرتمند

اره عمودبر رونیکس مدل 4110-2

اره عمودبر رونیکس مدل 4110 با کیفیت بالا

بررسی مشخصات اره عمودبر رونیکس

این محصول رونیکس از موتوری قدرتمند با توان 600 وات بهره می برد. ولتاژ ورودی این محصول 220 ولت می باشد. این ابزار تولیدی رونیکس برای برش قطعات چوب، نئوپان، لترون، HBF و MDF به کار می رود. البته از این دستگاه می توان برای برش سبک فلزات می تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از امکانات این محصول دارا بودن کولت بدون کلید می باشد. که به قرار دادن یا برداشتن سریع تیغه ها کمک می کند.

امکان تنظیم سرعت 6 گانه در این دستگاه وجود دارد. که سرعت دستگاه را از 500 دور به 2500 دور در دقیقه می رساند. که کاربر می تواند به راحتی می تواند در شرایط مختلف تنظیمات مورد نیاز را انجام دهد.  این دستگاه می تواند عملیات  برش مواد را  در 4 حالت انجام دهد. و کاربر با تنظیم آن  می تواند دقت و سرعت کار خود را بهبود ببخشد. برای انجام بهترین برش زاویه دار از مکانیزم اهرم تنظیم کننده زاویه کفی بهره می برد.

یکی دیگر از نکاتی که می توان به آن اشاره کرد. دارا بودن سیستم پاکسازی مسیر برش در این محصول است که موجب پراکنده کردن گرد و غبار ناشی از عملیات برش می شود و باعث دید مناسب برای کاربر می شود.

در ساخت این اره عمودبر رونیکس از گیربکس آلومینیومی استفاده شده است که طول عمر بالا را برای انجام فعالیت های حرفه ای فراهم می کند.

در طراحی این محصول امکان زاویه دار شدن پایه آلومینیومی در نظر گرفته شده است که باعث می شود کاربر بتواند برش های مورب دقیق در زاویه های 0 ، 15،30،45 درجه ایجاد کند.
پوشش پلاستیکی کفی در دستگاه به کار رفته است که  از ایجاد خط و خش روی مواد نرم جلوگیری می کند.

برای تسلط بیشتر کاربر بر روی دستگاه دسته فوقانی ارگونومیک به کار برده شده است. همچنین کلید قفل عملکرد برای ایجاد سهولت بیشتر برای کاربر در استفاده های طولانی در دستگاه به کار رفته است.

رونیکس اره عمودبرهای متنوعی تولید کرده است برای آشنایی با اره عمودبر رونیکس مدل 4155  کلیک کنید.
همچنین می توانید مشخصات اره عمودبر توسن پلاس مدل 5750j  را مشاهده کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
3 کیلوگرم
توان
600 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
نوع تیغ اره
T-شنک
تنظیم سرعت پیشروی
4 حالت
حداکثر ظرفیت برش
0-45 درجه
سرعت در حالت آزاد و بی باری
500-2500 دور در دقیقه
حداکثر ظرفیت برش در چوب
130 میلیمتر
حداکثر ظرفیت برش در فلز
10 میلیمتر
برند
رونیکس-Ronix
اره عمودبر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021