منو

مینی فرز رونیکس مدل 3160

4 ستاره
  • مجهز به موتور پرقدرت 1400 واتی
  • با سرعت 9000 دور در دقیقه
  • سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته
  • دسته جانبی ضد لرزش
  • دارای دیمر الکترونیکی
موجودی: موجود نیست
####

مینی فرزها برای برش و سایش استفاده می شوند. مینی فرزها از پر استفاده ترین ابزار موجود در بازار ابزار هستند.مینی فرزها ابعاد کوچکتر و وزن کمتری نسبت به فرزها دارند. مینی فرزها برای کارهای ظریف مثل مصارف خانگی و کارگاه های کوچک گزینه مناسبتری نسبت به فرزها هستند. مینی فرز رونیکس از جمله مینی فرزهای با کیفیت بازار ابزار می باشد.

رونیکس یکی از تولید کنندگان ابزار می باشد که مینی فرزهای گوناگونی تولید کرده است . که در ادامه با یکی از این تولیدات آشنا خواهیم شد.

بررسی مشخصات مینی فرز رونیکس

مینی فرز رونیکس 3160

این فرز طراحی فوق العاده و قابلیت های بالایی دارند همچنین از لحاظ قیمتی بسیار مناسب و به صرفه است. موتور این مینی فرز رونیکس 1400 وات می باشد و ولتاژ ورودی آن 220 ولت و همچنین وزن آن 3.2 کیلوگرم است. سرعت در حالت آزاد و بی باری این مینی فرز 9000 دور در دقیقه می باشد. قطر این صفحه برش 115 میلی متر است.
برای افزایش دقت عملکرد این مینی فرز رونیکس و همچنین به حداقل رساندن خستگی کاربر یک دسته جانبی ضد لرزش همراه محصول می باشد. دارای سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته می باشد که برای افزایش عمر مفید مینی فرز بسیار مفید است.
این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت از 0 تا 9000 دور در دقیقه را دارد. صفحه برش آن به راحتی و به سرعت توسط کاربر قابلیت تعویض دارد. جاذغالی این محصول به صورتی طراحی شده که ذغال های آن به راحتی قابلیت تعویض دارند. برای  نصب آسان و ایمن صفحه برش به سیستم قفل‌کن شفت پیشرفته مجهز شده است.
از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد این نکته است که این مینی فرز دارای کلید ضد گرد و غبار می باشد که در مواقع استفاده به ویژه در کارهای ساختمانی از نفوذ گرد و غبار به داخل مینی فرز جلوگیری می کند.
اندازه شفت این مینی فرز M14 می باشد.

برای خرید مینی فرز ماکیتا مدل 9557HNGکلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
3.2
توان
1400 وات
ولتاز
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
قطر صفحه برش
115 میلی متر
اندازه شفت
M14
سرعت در حال بی باری
9000 دور در دقیقه
برند
رونیکس - Ronix
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021