منو

فرز آهنگری هیوندای 2418G

4 ستاره
  • دارای چرخ دنده های تمام فلزی
  • برای استفاده روی سطوح فلزی
  • سرعت آن در حالت آزاد 8000 دور در دقیقه
  • دارای قفل اسپیندل و آچار مخصوص برای تعویض صفحه
  • دارای موتور مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار
  • امکان تعویض آسان ذغال
موجودی: موجود نیست
####

امروزه استفاده از ابزارآلات در مشاغل مختلفی اجتناب ناپذیر است.  ابزار آلات مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام برای کارهای تخصصی تولید شده اند. و طرفداران بسیاری دارند. بعضی از ابزار به علت کارایی منحصر به فردی که دارند بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. فرزها ابزاری پرکاربرد و پر طرفدار هستند. به طوری که در بسیاری از مشاغل مختلف نداشتن این ابزار امکان پذیر نیست. همین امر باعث شد شرکت های تولید ابزار آلات با تولید فرزهای متنوع و مختلف این نیاز مشتریان را برطرف کنند. البته فرزها انواع مختلفی دارند مانند فرزهای مینیاتوری ، مینی فرزها و موارد دیگر . اما در این جا ما خود فرزها را مورد بررسی قرار می دهیم. فرزهای آهنگری و فرزهای سنگبری زیادی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند .
در این جا ما می خواهیم با یکی از این فرزها که تولید شرکت هیوندای  ، یعنی فرز آهنگری هیوندای آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با فرزها و انواع آن کلیک کنید.

بررسی مشخصات فرز آهنگری هیوندای

فرز آهنگری هیوندای مدل 2418G

فرز آهنگری هیوندای مدل 2418G

این محصول برای ایجاد برش و همچنین سابیدن فلزات مناسب است. همانطور که می دانید برای فرزهای آهنگری از صفحه 180 میلی متر استفاده می شود و در فرز های سنگ بری از صفحه 230 میلی متری. در این محصول هم همانگونه که اشاره شد از صفحه 180 میلی متری استفاده می شود. فرزهای آهنگری نسبت به فرز های سنگ بری سرعت گردش بیشتری دارند. سرعت گردش این 8000 دور در دقیقه است. توان این محصول 2450 وات است.

چرخ دهنده های این دستگاه برای طول عمر بیشتر ، کاملا فلزی ساخته شده اند. به دلیل وزن و سرعت گردش بالایی که دستگاه دارد.  نیازمند تسلط بالای کاربر است برای همین دسته کمکی که قابل نصب در سه طرف دستگاه می باشد به همراه محصول می باشد.

در این محصول دریچه‌های تبادل هوایی تعبیه شده است که از افزایش دمای بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند  و کاربر می‌تواند مدت زمان بیشتری با آن کار کند. بستن و بازکردن صفحه‌ی این فرز  ، با استفاده از قفل اسپیندل و آچار مخصوص به راحتی انجام می گیرد. یکی دیگر از قابلیت های این محصول امکان تعویض آسان ذغال است. موتور این دستگاه در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم بوده و از سیستم تبادل گرمایی هوایی بهره می‌برد.

برای خرید فرز آهنگری هیوندای مدل 3228G کلیک کنید.

برای خرید فرز سوپر آهنگری رونیکس 180 میلیمتر مدل 3210 کلیک کنید.

برای خرید فرز آهنگری توسن مدل 3061A کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای
فلز
وزن
6.7 کیلوگرم
توان
2450 وات
قطر صفحه برش
180 میلیمتر
سرعت در حالت آزاد و بی باری
8000 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت
ندارد.
قفل کلیدبرای تعویض صفحه
دارد.
برند
هیوندای - Hyundai
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021