منو

فرز آهنگری دیوالت مدل DWE4597

4 ستاره
  • دارای موتور قدرتمند
  • توان 2600 واتی
  • سرعت در حالت بی باری 8500 دور در دقیقه
  • کیفیت بالا
موجودی: موجود نیست
####

فرزها از جمله ابزار آلات ضروری برای برخی مشاغل هستند. به طوری که نداشتن فرز امکان پذیر نخواهد بود. با توجه به کارایی های بالای این نوع ابزار ، و نیاز مشتریان به این ابزار کارآمد تولید کنندگان همواره نگاه ویژه ای به تولید این ابزار داشته اند و سعی کرده اند با افزایش قابلیت ها و ایجاد تنوع راحتی را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورند.
فرزها انواع مختلفی دارند مانند فرز مینیاتوری،فرز انگشتی ، فرز آهنگری ، فرز سنگ بری ، اور فرز ها و… که هر کدام این ابزار برای کارهای تخصصی طراحی و تولید شده اند. فرز های سنگ بری برای برش و پرداخت انواع مختلف سنگ ها مناسبند و دارای دیسکهایی با اندازه 230 میلی متر هستند . همچنین فرزهای آهنگری برای برش و ساب فلزات تولید می شوند که  دیسک های برش 180 میلی متری دارند. فرز های آهنگری نسبت به فرزهای سنگ بری سرعت گردش در حالت آزاد و بی باری بیشتری دارند.
در ادامه با یکی از تولیدات شرکت دیوالت ، فرز آهنگری دیوالت آشنا می شویم . پس با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با فرزها و انواع آن کلیک کنید.

بررسی مشخصات فرز آهنگری دیوالت

فرز آهنگری دیوالت مدل DWE4597

فرز آهنگری دیوالت مدل DWE4597

این فرز دارای موتور قدرتمند 2600 واتی است. ولتاز ورودی این محصول 220 ولت است. سرعت این فرز در حالت بی باری و آزاد 8500 دور در دقیقه است. اندازه دیسک برش این محصول 180 میلی متر است. کابل برق این محصول 3.5 متر است. صفحه محافظ اضافی برای پوشاندن کامل پشت دیسک محصول و یک دسته جانبی ضد لرزش چند حالته برای تسلط بیشتر کاربر همراه محصول می باشد. از دیگر مزیت های این محصول سیستم گردش هوای دوگانه مجهز به دو فن خنک کننده  است. دارای سیستم اتوبالانس جهت کاهش لرزش است. همچنین روی بدنه‌ی دستگاه قسمتی وجود دارد تا اضافه‌بار و معیوب‌شدن دستگاه را به کاربر نشان دهد؛ این موضوعات با LEDهایی که در این بخش قرار دارند، نمایش داده می‌شوند. در هنگام استفاده از صفحه‌های ساب، گرد و خاک زیادی ایجاد می شود. برای همین  یک صفحه‌ی محافظ دارد که با اتصال آن، قسمت پشت صفحه‌ی فرز پوشیده می‌شود. همچنین روی این محافظ قسمت استوانه‌ای شکلی قرار دارد که می‌توانید یک دستگاه مکنده مانند جاروبرقی را به دستگاه متصل کنید تا گرد و خاک حاصل از انجام کار را به‌صورت کامل جمع کند.

برای خرید فرز آهنگری بوش GWS24-180H کلیک کنید.

برای بررسی مشخصات فرز آهنگری هیوندای مدل 3228G کلیک کنید.

برای مشاهده مشخصات فرز آهنگری هیوندای 2418G کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای
سنگ
وزن
5.9 کیلوگرم
توان
2600 وات
قطر صفحه برش
180 میلیمتر
سرعت در حالت آزاد و بی باری
8500 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت
ندارد.
حفاظ
دارد.
دسته جانبی
دارد.
برند
دیوالت - DeWalt
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021