منو

عينک ايمنی جوشکاری اینکو مدل HSG07

4 ستاره
  • از جنس پلاستیک مرغوب
  • ضد خش، ضد بخار
  • دارای پوشش ضد اشعه‌ی فرابنفش (UV)
  • قرار گیری بدون لغزش بر روی بینی
موجودی: موجود نیست
####

معرفی محصول  عينک ايمنی جوشکاری اینکو مدل HSG07

امروزه بالا بردن ایمنی در هر کاری حرف اول را میزند زیرا در صورت فراهم نبودن ایمنی هر لحظه احتمال وقوع صدمات جبران ناپذیر وجود دارد. در جوشکاری هم این نکته حائز اهمیت است و حتی توجه به ایمنی در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با ما همراه باشید.درادامه ما  عينک ايمنی جوشکاری اینکو مدل HSG07 را معرفی خواهیم کرد.

اهمیت عینک جوشکاری به قدری هست که تعداد زیادی از شرکتها دست به تولید آن می زنند.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

مطمئنا ایمنی ، بحث اصلی و اصولی هر کاری است. بالا بردن ایمنی برای پیشگیری از وقوع خطرات و بروز مشکلات ،با استفاده از ابزار، موانع، علائم و چند مورد دیگر انجام می پذیرد. در صنعت جوشکاری نمی‌توان استفاده از عینک جوشکاری  را کم اهمیت یا بی اهمیت دانست . بسیاری از کارکنان شغل های  مختلف در حین انجام کار،  چشم هایشان در معرض خطرات زیادی قرار دارد.ولی  جوشکاران،  با خطرات بسیار جدیتری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه هستند .و اینکه آنها با  شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی در صورت عدم رعایت ایمنی صدمات جدی تری می بینند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

خیلی از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند اثرات جبران ناپذیری روی زندگی و آینده فرد بگذارد. انتشار نورهای مرئی و نامرئی در طولانی مدت اثرات خیلی بدی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عينک ايمنی جوشکاری HSG07 از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک ایمنی جوشکاریHSG07 به صورتی  طراحی شده است. که استفاده از این عینک ها باعث می شود   احتمال وارد شدن براده ها و ذرات معلق دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کم کند.همچنین  کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز گویای از نکات با اهمیت عینک است.

برای خرید عینک جوشکاری اتومات تک پلاس کلیک کنید.
برای خرید عینک PO جوشکاری Welding اسپورت 04 کلیک کنید.

مشخصات فنی

ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021