منو

دریل بتن کن توسن مدل 8033H

4 ستاره
  • موتور قدرتمند
  • گیربکس سه حالته
  • سیستم ابزارگیر 4شیار
  • دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق
موجودی: موجود نیست
####

دریل های بتن کن یکی از انواع مختلف دریل ها هستند . که برای سوراخکاری و تخریب از آن ها استفاده می شود. دریل های بتن کن با چکش های تخریب تفاوت دارند . عمده تفاوت این دو ، قابلیت سوراخکاری است که در دریل های بتن کن این قابلیت وجود دارد ولی چکش های تخریب این قابلیت را ندارند و فقط می توان با این ابزار عملیات تخریب را انجام داد.
دریل های بتن کن دارای دو مدل سیستم ابزار گیر یا همان مته گیر هستند. سیستم ابزار گیر چهار شیار و سیستم ابزار گیر پنج شیار.
دریل بتن کن توسن  در ابزار آلات نامی آشنا برای فعالان زمینه ابزار است. شرکت توسن علاوه بر تولید ابزارآلات دیگر در زمینه تولید دریل بتن کن هم تولیداتی داشته است. که در ادامه با یکی از این تولیدات بیشتر آشنا خواهیم شد.

بررسی مشخصات دریل بتن کن توسن

دریل بتن کن توسن مدل 8033H

دریل بتن کن توسن مدل 8033H

دریل بتن کن 8033H دارای موتوری با قدرت 950 وات است. ولتاژ ورودی این محصول 220 ولت می باشد. یکی از خصوصیات بارز این محصول ، داشتن گیربکس سه حالته می باشد . که کاربر می تواند در حالت های چرخشی، چکشی، چکشی چرخشی از آن استفاده کند. سرعت گردش در حالت آزاد (بی باری) این دریل 800 دور در دقیقه است . همچنین این دریل می تواند 2700 ضربه در دقیقه را به سطح وارد کند . که قدرت هر ضربه 6 ژول می باشد. دسته این محصول به شکل D طراحی شده است.

حداکثر قطر سوراخ کاری بتن کن 8033H در بتن 28 میلی متر، در فولاد 13 میلی متر و در چوب 40 میلی متر می باشد. سیستم گردش این محصول فقط به یک جهت می باشد. سیستم ابزارگیر دریل(SD Plus )چهار شیار می باشد.

همچنین از دیگر خصوصیات این محصول می توان به مجهز بودن به دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق ،  آرمیچر و بالشتک با کیفیت ، بدنه آلومینیومی مقاوم و با کیفیت ،اورینگ های با کیفیت ویتون در سیستم ضربه زن و کابل برق 5 متری با روکش ضخیم اشاره کرد.

برای خریددریل بتن کن 5 شیار ماکیتا مدل HR4001C کلیک کنید.

برای خریددریل بتن کن 4 شیار متابو مدل KHE2444 کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
5.9 کیلوگرم
منبع تغذیه
برق
ولتاژ ورودی
220 ولت
توان
950 وات
قدرت ضربه
6 ژول
سرعت در حالت آزاد و بی باری
800 دور بر دقیقه
نوع ابزارگیر
(SD Plus )چهار شیار
تعداد ضربه در دقیقه
2700 ضربه در دقیقه
فرکانس
50 هرتز
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در مصالح
28 میلی متر
قابلیت کنترل سرعت
ندارد.
قفل سوئیچ
ندارد.
میله تنظیم عمق
دارد.
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب
40 میلی متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در فولاد
13 میلی متر
برند
توسن - Tosan
دریل

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021