منو

خرید عینک جوشکاری مدل G002

4 ستاره
  • مناسب برای جوشکاری
  • از جنس پلاستیک مرغوب
  • دارای پوشش uv
  • ضد اشعه ی مادون قرمز
  • انعطاف پذیر
  • عینک ایمنی استاندارد جهت جوشکاری
موجودی: موجود نیست
####

عینک جوشکاری مدل G002

همانطور که می دانید داشتن ایمنی در هر کاری مهمترین قسمت کار است  چون در صورت  رعایت نکردن  آن  ،هر ثانیه احتمال بروز  صدمات جبران ناپذیری هم از لحاظ مالی هم از لحاظ جسمی  وجود دارد. در جوشکاری هم این نکته بسیارمهم  است و حتی ایمن بودن در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با ما همراه باشید.
عینک جوشکاری به قدری مهم است که شرکتهای زیادی دست به تولید آن می زنند.یکی از این محصولات تولیدی عینک جوشکاری مدل G002 است.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

برای بالا بردن ایمنی در کار ما می توانیم از ابزار و وسایل یا موانع یا موارد دیگری استفاده کنیم عینک جوشکاری یکی از این موارد است. بسیاری از شاغلین شغل های  مختلف در حین انجام کار،  چشم هایشان در معرض خطرات بسیار زیادی قرار دارد.ولی  جوشکاران،  با خطرات بسیار جدیتری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه هستند .و اینکه آنها با  شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از جوشکاری در صورت عدم رعایت ایمنی صدمات جدی تری می بینند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

خیلی از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند اثرات خیلی شدیدی روی زندگی فرد بگذارد و آینده فرد را تحت تاثیر قرار دهد. منتشر شدن نورهای مرئی و نامرئی در طولانی مدت اثرات خیلی بدی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک جوشکاری مدل G002از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک جوشکاری مدل G002 کاملا ایمن  طراحی شده است وانعطاف پذیر است همچنین دارای پوشش uvمی باشد که استفاده از این عینک ها باعث می شود احتمال ورود براده ها و ذرات معلق دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کم کند.همچنین  کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز گویای  اهمیت عینک است.

برای خرید عینک محافظ جوشکاری DAEWO کلیک کنید.
برای خرید عینک جوشکاری مدل TX-009 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
20 گرم
ابعاد
14*5*4 سانتی‌متر
ازجنس
پلاستیک مرغوب
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021