منو

خرید عینک جوشکاری اینکو مدل HSGW01

4 ستاره
  • عینک ایمنی جوشکاری
  • مخصوص جوشکاری با برق یا گاز
  • دارای لنزهای دودی و شفاف تعویض شونده
  • فیلتر کننده‌ی اشعه فرابنفش و اشعه مادون قرمز
  • دارای منافذ هوا بر روی بدنه‌ی برای جلوگیری از بخار کردن لنزها
  • مناسب برای سایزهای مختلف صورت
  • دارای کش نگهدارنده
موجودی: موجود نیست
####

معرفی محصول عینک جوشکاری اینکو مدل HSGW01

امروزه داشتن ایمنی در هر کاری حرف اول را میزند چون در صورت  نبود ایمنی در کار هر آن احتمال اتفاق افتادن  صدمه های جبران ناپذیری وجود دارد. در جوشکاری هم این نکته بسیارمهم  است و حتی ایمن بودن در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با ما همراه باشید.

اهمیت عینک جوشکاری به قدری هست که تعداد زیادی از شرکتها دست به تولید آن می زنند.یکی از این محصولات تولیدی عینک جوشکاری اینکو مدل HSGW01 است.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

مطمئنا ایمنی ، مهمترین موضوع هر کاری  است. بالا بردن ایمنی برای پیشگیری از وقوع خطرات و بروز مشکلات ،با استفاده از ابزار، موانع، علائم و موارد دیگری انجام می پذیرد. در صنعت جوشکاری نمی‌توان استفاده از عینک جوشکاری  را کم اهمیت یا بی اهمیت دانست . بسیاری از شاغلین شغل های  مختلف در حین انجام کار،  چشم هایشان در معرض خطرات بسیار زیادی قرار دارد.ولی  جوشکاران،  با خطرات بسیار جدیتری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه هستند .و اینکه آنها با  شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی در صورت عدم رعایت ایمنی صدمات جدی تری می بینند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

خیلی از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند اثرات جبران ناپذیری روی زندگی فرد بگذارد و آینده فرد را تحت تاثیر قرار دهد. منتشر شدن نورهای مرئی و نامرئی در طولانی مدت اثرات خیلی بدی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک جوشکاری اینکو مدل HSGW01 از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک جوشکاری اینکو مدل HSGW01 بطوری  طراحی شده است. که استفاده از این عینک ها باعث می شود   احتمال وارد شدن براده ها و ذرات معلق دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کم کند.همچنین  کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز گویای  اهمیت عینک است.

برای خرید عینک جوشکاری دو جداره اخوان کلیک کنید.

برای خرید عینک جوشکاری دوجداره اتومات سولار پاور کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

ساخت
چین
وزن
100 گرم
جنس
پلاستیک PVC مرغوب
ابعاد
190*80*80 میلی متر
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021